مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان فصل گذشته تيم فوتبال نفت تهران گفت: اگر اتفاق خاصي رخ ندهد، امسال در كنار حقيقي دروازه پرسپوليس را بيمه خواهم كرد.

 

حسين آشنا در خصوص شايعاتي كه پيرامون حضورش در پرسپوليس مطرح مي‌شود،‌ گفت: از نظر من همه چيز حل شده و كاشاني به من اعلام كرد كه تا يكي دو روز ديگر با هيچ تيمي قرارداد نبندم و به پرسپوليس بروم.

وي گفت: پرسپوليس تيم محبوب من است. هميشه براي پرسپوليس آرزوي موفقيت مي‌كردم. 10 سال است در ليگ برتر بازي مي‌كنم و اعتقاد دارم تا زماني كه در استقلال و پرسپوليس بازي نكني موفق نخواهي شد. البته مي‌تواني كارهاي ديگري انجام دهي كه من اهل آن كارها نيستم و حالا تصميم گرفتم به پرسپوليسي بروم كه طرفداران زيادي دارد و حقم را در آنجا بگيرم.

آشنا در خصوص اينكه امسال در كنار حقيقي به ميدان مي‌رود، گفت: حقيقي دروازه‌بان خوبي است. من تاكنون در تيم پرطرفدار نبودم ولي قول مي‌دهم با حقيقي دروازه پرسپوليس را بيمه كنم.

دروازه‌بان فصل گذشته نفت تهران در خصوص شناختش از استيلي تصريح كرد: ايشان را دورادور مي‌شناسم اما از نظر قابليت‌هاي فني تعريف زيادي از او شنيده‌ام. بايد امسال با استيلي كار كنم تا به همه چيز پي ببرم.

وي در پايان در خصوص اينكه قراردادش با پرسپوليس با چه رقمي بسته خواهد شد، گفت: در خصوص قراردادم صحبت شده و همه چيز قانوني پيش رفت. زير سقف قرارداد با پرسپوليسي‌ها توافق كردم و مشكلي در اين خصوص ندارم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)