مرجع خبری پرسپولیس : از زمانی که خبر پرسپولیسی شدن حسین آشنا منتشر شد این دروازه بان در مصاحبه های مختلف نظرات خود را اعلام کرد اما او در جدیدترین مصاحبه خود صحبت های جالبی مطرح کرد و البته اینکه سرخپوش شدنش به احتمال خیلی زیاد منتفی است.


 
جریان پرسپولیسی شدنت چیست ؟

نمی دانم چیست خودم هم خبر ندارم .

 

اما می گویند که با این تیم به توافق رسیدی؟

 

دوشنبه با آقای کاشانی مذاکره کردم و قرار بود سه شنبه آنها با من تماس بگیرند تا برای عقد قرارداد راهی هیات فوتبال شوم اما آنها هیچ تماسی با من نگرفتند. فکر می کنم رفتنم به این منتفی شده که تماس نگرفتند.

 

مهدی رحمتی هم گفته دوست دارد تو هم با او راهی استقلال شوی؟

مهدی جزو دوستان بسیار نزدیک من به شمار می رود و ما دو نفر رابطه نزدیکی با یکدیگر داریم همانطور که می دانید او خیلی دوست دارد من هم استقلالی شوم اما من به مهدی گفتم که ارتباط ما بسیار نزدیک تر از مسایل فوتبالی است. گفتم به خاطر رفاقتمان حاضر نیستم به استقلال بیایم حتی بعد از اینکه از سوی مهدی چنین چیزی عنوان شد خیلی ها شیطنت کردند که من استقلالی نشوم.

 

همیشه در مصاحبه هایت می گفتی که عاشق پرسپولیس هستی فکر نمی کنی اگر به استقلال بروی موفق نخواهی شد؟

باز هم می گویم که من طرفدار وعاشق پرسپولیسم. حتی اگر زمانی هم به استقلال بروم نظرم عوض نخواهد شد و با صراحت می گویم که پرسپولیسی ام .

 

جالب اینکه حقیقی هم دوست دارد تو به پرسپولیس بروی. می توانی با حقیقی کنار بیایی یا مانند میثاق واحمدی با او به مشکل می خوری؟

من کاری به بقیه ندارم .حقیقی مثل برادر کوچک من است وهیچ مشکلی با اوندارم. مطمئن باشید اگر قرار باشد به پرسپولیس بروم،هم و غم هر دو ما موفقیت این تیم است.

 

اگر در این تیم نیمکت نشین شوی باز هم این حرف رامی زنی؟

مطمئن باشید که نظرم عوض نمی شود.

 

اما رحمان احمدی هم درابتدای فصل چنین حرفی را می زد اما بعدا صدای اعتراضش بلند شد.

حسین آشنا اگر حرفی بزند تا آخرش هم روی حرفش می ماند،مطمئن باشید صحبتهایم از روی حساب و کتاب است.اتفاقا من دوست دارم جایی بروم که درآن رقابت هم وجود داشته باشد. بعضی اوقات شرایط چنین ایجاب می کند. من با علیرضا ارتباط بسیار خوبی دارم وفکرنکنم اصلا با او به مشکل بخورم.

 

اگراین دو تیم نشود برای تیم بعدی چه فکری کردی؟

اتفاقا شاید در نفت تهران بمانم.البته این تیم شرایطش برای فصل آینده مشخص نیست ،اما خودم خیلی دوست دارم دراین تیم بمانم .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)