مرجع خبری پرسپولیس : حسین آشنا دروازه‌بان تیم نفت بعد از یک روز نه‌چندان خاطره‌انگیز با ناراحتی از عملکرد هم‌تیمی‌هایش انتقاد می‌کند. آشنا عقیده دارد خودش هم جزیی از این باخت 5 گله است.

 

دروازه‌بان تیم نفت امروزا گفت: پرسپولیس هم فکر نمی‌کرد 5 گل به ما بزند. آنها در 10 دقیقه اول ترسیده بودند و متأسفانه تیم ما نیز از آنها ترسوتر بود. بعد از گل زودهنگامی که به ثمر رساندند متأسفانه شاکله تیم ما از بین رفت و گلهای بعدی را نیز خوردیم.

وی ادامه داد:. در این بازی افتضاح بودیم. عملکرد هر 11 نفر تیم ما بد بود. متأسفانه تا یک گل دریافت می‌کنیم شیرازه تیم از هم می‌پاشد . اما من به شخصه روی گل دوم خودم را مقصر می‌دانم چون تمرکزم به هم ریخته بود.

دروازه‌بان نفت تهران درباره شایعه بد بازی کردنش خاطرنشان کرد: واقعا نمی‌دانم در مقابل این حرفها چه چیزی باید بگویم؟! اگر اهل این کارها بودم شرایطم خیلی بهتر از این بود. معتقدم هر کسی که دست به این کارها می‌زند خدا یک جایی جوابش را به بدترین شکل ممکن می‌دهد. در ثانی برای این بازی کی‌روش در استادیوم حضور داشت و من هم خیر سرم  می‌خواستم بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم پس چطور می‌شود که کم‌کاری کرده باشم. با این شکست شرایط برای خود من هم بد شد.

آشنا درباره شرایط بحرانی تیم نفت گفت: با این شکستی که مقابل پرسپولیس به دست آوردیم شرایط مان سخت شد ولی مطمئن باشید که مقابل راه‌آهن به پیروزی می‌رسیم تا از این شرایط خارج شویم و تا قبل از بازی با شاهین ثبات نفت تهران را در لیگ قطعی خواهیم کرد.

وی درباره ادامه فعالیتش در تیم نفت تهران در فصل آینده اظهارداشت: همیشه اولویت اولم برای انتخاب تیم مسأله مالی بوده است اما این بار تیم خوب اولویت اولم است و مسائل مالی در درجه دوم قرار دارد. اگر برای فصل آینده نفت تهران در یارگیری خوب عمل کند شاید در همین تیم ماندم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)