مرجع خبری پرسپولیس : فعلا در تهران استراحت مي‌كنم

آشوبي: دوست دارم با حاج حبيب كار كنم

آخرين بازيكني كه از ليست افشين قطبي خارج شد همان كسي بود كه خيلي‌ها به كنايه او را پسر قطبي معرفي مي‌كردند. فرزاد آشوبي به واسطه علاقه و اعتمادي كه قطبي به او داشت بلافاصله با آمدن او به تيم ملي دعوت شد و در مقابل اندونزي در تركيب اصلي ايستاد اما بعد از آن در تركيب 18 نفره بازي كره شمالي به عنوان نيمكت‌نشين قرار گرفت و در مقابل امارات حتي جايي در ميان 18 نفر هم نداشت. همين روند باعث شده تا حالا بحث قهر كردن آشوبي از تيم ملي همچون 10 بازيكني كه قبل از او اردو تيم ملي را ترك كرده‌اند، مطرح شود اما آشوبي همه چيز را رد مي‌كند: «اين حرف‌ها فقط شايعه است.» او حتي خط خوردن خود را هم قبول ندارد.

چطور شد از ليست تيم ملي قبل از سفر به كره جنوبي خارج شديد؟
مشكلاتي داشتم كه با قطبي مطرح كرده و او اجازه داد كه بمانم.


قطبي به شما اعتقاد داشت براي همين خط خوردن شما عجيب به نظر مي‌رسد.
اصلا بحث خط خوردن نيست. من مي‌خواستم در تهران بمانم و قطبي هم لطف كرد و اجازه داد.


گفته مي‌شود فرزاد آشوبي چون در ليست 18 نفره با امارات نبوده قهر كرده است.
اين صحبت‌ها فقط شايعاتي است كه در مطبوعات منعكس مي‌شود. مي‌توانيد از خود قطبي هم سوال كنيد. اصلا خود سرمربي تيم ملي در آخرين مصاحبه‌هايش گفته است كه قهري در كار نبوده.

بحث تيم آينده‌ات چطور شد؟

■ هنوز هيچ چيزي قطعي نيست. فعلاً در تهران استراحت مي‌كنم.

گفته مي‌شد برهاني‌نژاد براي مذاكره با شما چند روز قبل به تهران آمده بود.
■ بله، جلسه‌اي هم با ايشان داشتم اما گفتم اجازه بدهيد تا چند روز استراحت كنم و بعد از بازي كره جنوبي صحبت نهايي را انجام مي‌دهيم.


انگار آمدن حبيب كاشاني به پرسپوليس جدي شده. فصل قبل كاشاني مي‌خواست تو بماني و حتي توافق هم كرديد. حالا با آمدن او به پرسپوليس برمي‌گردي؟
من كه از خدا مي‌خواهم. خيلي دوست دارم با حاج حبيب كار كنم. اصلاً همه دوست دارند با او كار كنند. اگر توافق شود دوست دارم با پرسپوليس همكاري كنم.


يعني چقدر احتمال دارد به پرسپوليس برگردي؟
خب نمي‌شود در اين باره الان اظهار نظر كرد. من دوست دارم در پرسپوليس باشم اما گاهي اوقات اتفاق و شرايط باعث مي‌شود بازيكن از دلخواهش دور بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)