بازیکن تیم فوتبال راه آهن به علت عدم پرداخت مطالباتش از باشگاه سابقش شکایت کرد.

 
  •  
  •  
  •  

فرزاد آشوبی در خصوص شرایط تیم راه آهن عنوان کرد: چند روز تعطیل بودیم و از روز گذشته تمرینات خود را آغاز کردیم. تمرینات پرفشاری خواهیم داشت و پس از آن به روال عادی بازمی‌گردیم.

وی درباره عملکرد تیم راه آهن در نیم فصل و قرار گرفتن در جایگاه پنجمی خاطرنشان کرد: عملکردمان کاملا قابل دفاع است. با توجه به اینکه تیم را دیر بستیم و مسائل و مشکلاتی که وجود داشت نتایج قابل قبولی کسب کردیم و حتی در نیم فصل دوم نیز می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم. هیچ تیمی در لیگ حاشیه امنیت ندارد و باید تلاش خود را بیشتر کند.

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی درباره طلبش از این باشگاه یادآور شد: مورد خاصی وجود ندارد. یک فصل برای تراکتورسازی بازی کردم و مبلغ زیادی از این باشگاه طلبکارم. چون پاسخ روشنی نگرفتم تصمیم گرفتم از طریق مراجع قانونی اقدام کنم و از باشگاه شکایت کردم.

وی ادامه داد: در این زمینه وکیلی گرفتم و او در مورد حق و حقوقم پیگیری خواهد کرد. باید این پول پرداخت شود و حقم است. فکر نمی‌کنم مشکلی در این زمینه پیش آید.

آشوبی با اشاره به اینکه اکثر تیم‌ها با مسائل مالی روبرو هستند، تصریح کرد: فوتبال ما حرفه‌ای نیست زیرا باشگاه‌ها بودجه مشخصی ندارند و 3-4 ماه پول باشگاه‌هایشان را نمی‌دهند. باشگاه‌های ما درآمد زایی ندارند و وابسته به ارگان‌های مختلف هستند. از بیرون فوتبال برای فوتبال تصمیم می‌گیرند و این می‌شود که چنین مشکلاتی به وجود می‌آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)