کارشناس فوتبال که سابقه بازی در دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد با تاکید بر این که جابجایی بین دو تیم را به بازیکنان توصیه نمی کند گفت: هر بازیکنی چنین تصمیمی بگیرد اشتباه بزرگی کرده است.

فرزاد آشوبی، از تجربه حضورش با پیراهن استقلال و پرسپولیس و تفاوت بازی کردن در پیراهن هر یک از آنها صحبت کرد.
نیامدن رضائیان به پرسپولیس دغدغه نیست

آشوبی که سابقه پوشیدن پیراهن‌های استقلال، تراکتور و پرسپولیس را در زمان بازی کردن خود در مستطیل سبز در کارنامه دارد در این خصوص گفت: هر بازیکنی بر اساس نیازهای شخصی اش تصمیم‌هایی می‌گیرد که در دنیای حرفه‌ای قابل پذیرش است. نمی‌توان خرده‌ای به نحوه انتقال رامین رضائیان گرفت و برایش در مسیر بسیار سختی که انتخاب کرده است آرزوی موفقیت می‌کنم.

او درباره ناراحتی هواداران پرسپولیس بابت عدم جذب او خاطرنشان کرد: نیامدن او دغدغه نیست. فکر نمی‌کنم احساس خلأ در این زمینه وجود داشته باشد. رضائیان بازیکنی است که به هر حال با وجود ویژگی‌هایی که دارد شبیه به او نیز وجود دارد.

قطعا توصیه نمی‌کنم!

آشوبی در پاسخ به اینکه آیا با توجه به تجربه حضور در دو تیم پر طرفدار چنین توصیه‌ای به بازیکنان آنها دارید، صراحتا پاسخ داد: نه! این اشتباه محض است. قطعا چنین توصیه‌ای به آنها نمی‌کنم. تجربه شخصی کاملا ملموسی دارم که به تک تک بازیکنان هر دو تیم می‌گویم این کار را نکنند. فقط در صورتی باید چنین انتقالی داشته باشند که قلبا دنبال پیراهن جدید خود بوده باشند.

پرسپولیس روند ترسناکی پیدا کرده

کارشناس فوتبال کشور درباره جدایی چند بازیکن تأثیرگذار فصل گذشته پرسپولیس از جمع سرخوشان یادآور شد: روند نقل و انتقالات فعلی این تیم کمی ترسناک است. آنها سرمربی فصل قبل را ندارند و با یک مربی جدید که تازه به فوتبال ایران آمده است کار را می‌خواهند شروع کنند. حالا با چنین وضعیتی بازیکنان اصلی خود را هم به راحتی از دست می‌دهد که کار را سخت‌تر از همیشه می‌کند.

بیرانوند را درک نمی‌کنم

آشوبی درباره نحوه جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس نیز اظهار نظر کرد و گفت: من تقریبا سعی می‌کنم انعطاف پذیری زیادی داشته باشم. فکر می‌کنم در صنعت امروز فوتبال دنیا نباید خیلی شوکه شد اما حقیقت امر این است از نحوه جدایی بیرانوند از پرسپولیس شوکه ام و قابل درک برایم نیست. اگر بازیکنی قصد جدایی دارد می‌تواند خیلی راحت آن را مطرح کند و مشکلات خود را بگوید. نباید کار را به بدترین شکل و فرم ادامه داد تا هوادار هم، دل زده شود. فضای دوستانه و محترمانه ای برای دروازه بان تیم ملی ایران رخ نداده است. او باید شرایط خودش و تیم را با هواداران میلیونی درک کرده و آن را دستکم نگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)