پیشکسوت فوتبال که سابقه حضور در هر دو تیم بزرگ پایتخت را دارد، گفت: رقابت جذابی برای قهرمانی شکل گرفته است و شانس قهرمانی پرسپولیس را بیشتر می‌دانم.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: پرسپولیس در دو بازی اخیر نمایش خوبی داشت و موفق شد دقایق زیادی از بازی را به میل خودش کنترل کند. در نیمه اول دیدار مقابل هوادار، پرسپولیس نمایش خوبی داشت و نبض بازی دست این تیم بود. پرسپولیس در خط حمله خلاقیت بالایی دارد و به خوبی توانست هر دو حریف اخیر خود را از پیش‌رو بردارد. فکر می‌کنم اگر عملکرد دروازه‌بانان نساجی و هوادار نبود، این تیم می‌توانست با تعداد گل‌های زیادی راهی رختکن شود.

وی افزود: پرسپولیس در دقایقی ریتم بازی خود را از دست داد اما با تغییراتی که ایجاد شد، دوباره توانست سوار بازی شود و به پیروزی برسد. میل بالا برای زدن گل و رسیدن به برتری، ویژگی ستودنی پرسپولیس است که آنها را به سمت موفقیت سوق خواهد داد. آنها در این دو بازی سخت خارج از خانه توانستند ۶ امتیاز مهم را کسب کنند. در مجموع سبک بازی پرسپولیس دلچسب و تماشاگر پسند است.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص عملکرد تیم فوتبال هوادار زیر نظر مسعود شجاعی، عنوان کرد: تیم فوتبال هوادار تهران با شجاعی کاملا متحول شده و عملکرد خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. این تیم با وضعیت فعلی میزان بالایی از مشارکت و همبستگی را دارد و توانسته نتایج جالب توجهی را کسب کرده و از منطق سقوط عبور کند.

آشوبی در خصوص عملکرد اوستون اورونوف در ترکیب پرسپولیس، اظهار داشت: او مثل بازی‌های گذشته عملکرد مطلوبی داشت به ویژه اینکه در بازی قبلی توانست دو گل مهم و حیاتی را برای پرسپولیس به‌ثمر برساند. شناخت حداقلی من از این بازیکن به بازی با رفت و برگشت با نساجی در لیگ قهرمانان آسیا باز می‌گردد. این بازیکن عملکرد بی‌نظیر و خارق‌العاده‌ای داشته و می‌توان گفت موثرترین بازیکن پرسپولیس و لیگ تا بدین لحظه بوده است. او و سایر خریدهای پرسپولیس در نیم فصل دوم توانستند به بهبود کیفیت تیم کمک ویژه‌ای کنند و بخش مهمی از دغدغه‌های کادرفنی را برطرف سازند.

وی در پایان در خصوص اینکه کدام تیم قهرمان لیگ بیست و سوم خواهد شد؟ گفت: رقابت جذابی برای قهرمانی شکل گرفته است. اتفاق خوبی‌ است که استقلال و پرسپولیس رقابت شانه‌به‌شانه‌ای برای قهرمانی دارند. فکر می‌کنم پرسپولیس بیشتر از اینکه دنبال نتایج استقلال باشد باید روی عملکرد و کیفیت خودش در بازی‌های پیش‌رو متمرکز باشد و امیدوار به این باشد که استقلال امتیاز از دست دهد که البته غیر قابل تصور نیست. از طرفی نیز آبی‌پوشان برای رسیدن به قهرمانی تلاش و سخت‌کوشی بزرگی از خود نشان می‌دهند. با وجود فاصله یک امتیازی، فکر می‌کنم پرسپولیس شانس بالایی برای جبران این اختلاف و در نهایت قهرمانی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)