پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای اینکه پرسپولیس و بازیکنانش فصل قبل فوتبال ایران کار بزرگی انجام دادند لایق توجه و احترام بیشتری هستند.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با میزان، درباره عدم آغاز تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای شرکت در این فصل، اظهار داشت: عدم شروع تمرینات تیمی که به عنوان قهرمان فوتبال ایران رسیده و قرار است در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد، اصلاً نمی‌تواند خبر خوبی باشد. اگر موضوعی هم وجود دارد باید هر چه سریع‌تر حل شود تا گروه فنی در نهایت آرامش با حداکثر نفرات تمرینات و اردوهای آماده‌سازی را برای امسال آغاز کند تا بازیکنان به بهترین شکل آماده یک فصل سخت مسابقاتی شوند.

وی با بیان اینکه نباید تغییرات در بدنه تیم زیاد باشد، عنوان کرد: اگر تیمی حجم تغییرات اندکی در بدنه‌اش داشته باشند کادر فنی و بازیکنان زمان کمتری را برای رسیدن به هماهنگی و درک متقابل پیش‌رو خواهند داشت. هر چه این تغییرات زیادتر باشد آسیب نیز بیشتر خواهد شد.

*کادرفنی و بازیکنان باید کمترین دغدغه را برای آغاز فصل جدید داشته باشند

کارشناس فوتبال در خصوص اینکه باید بازیکنان از لحاظ مالی تامین باشند تا عملکرد خوبی در مسابقات پیش‌رو داشته باشند، تصریح کرد: برای اینکه پرسپولیس و بازیکنانش فصل قبل فوتبال ایران کار بزرگی انجام دادند لایق توجه و احترام بیشتری هستند. قطعاً باید به خوبی به بازیکنان پرسپولیس رسیدگی شود و به دلیل اینکه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حاضر است، بودجه باشگاه باید به گونه‌ای تعریف شود که مدیریت، کادرفنی و بازیکنان کمترین دغدغه را برای آغاز فصل جدید داشته باشند.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه پرسپولیس برای تقویت تیمش به چند بازیکن دیگر احتیاج دارد، تاکید کرد: اضافه شدن بازیکنان در پست‌های جدید مستقیماً به نظر و دیدگاه یحیی گل‌محمدی و همکارانش در کادر فنی پرسپولیس بستگی دارد. اگر باشگاه پرسپولیس نفرات سال قبل خودش را حفظ کند، در پست مهاجم بتواند فوروارد مدنظر کادر فنی را به خدمت بگیرد و همچنین ۳ – ۴ مهره خوب در خطوط مختلف جذب کند، تیم کاملی در فصل آتی برای جنگیدن در سه جام خواهد داشت.

*تیم‌های ایرانی می‌توانند حرف‌های زیادی در آسیا برای گفتن داشته باشند

آشوبی در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌های ایرانی توان مقابله با تیم‌های بزرگ آسیا نظیر باشگاه‌های عربستانی، در مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا را دارند، خاطرنشان کرد: پرسپولیس، سپاهان و تراکتور، قطعاً کیفیت این را دارند که با تیم‌های بزرگ غرب و شرق آسیا رقابت کنند. با اینکه باشگاه‌های عربستانی چند بازیکن بزرگ دنیا را جذب کرده‌اند، اما اصلاً اینطور نیست که فوتبال با ۳ – ۴ نفر انجام شود و مسلماً ساختار تیمی می‌تواند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اثرگذار باشد. درست است که عربستانی‌ها در جذب بازیکنان خوب دنیا کار را برای سایر تیم‌های آسیایی سخت می‌کنند، اما کماکان باشگاه‌های خوب ایران می‌توانند از نظر فنی و تاکتیکی در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)