هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس بر این باور است باخت اخیر سرخ‌ها برابر تراکتور نمی‌تواند برای آینده قرمزپوشان نگران کننده باشد.

فرزاد آشوبی با اشاره به بازی پرسپولیس برابر تراکتور اظهار داشت: درست است هواداران همواره از این تیم خواهان برد هستند و از باخت روبروی تراکتور ناراحت شدند اما باید بگویم اتفاق عجیبی رخ نداده و فوتبال و نتایج آن گاها ممکن است این گونه باشد. یک روی آن برد است و روی دیگر باخت که این‌ بار روی باخت نصیب پرسپولیس شد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه افزود: به اعتقادم با کیفیتی که پرسپولیس دارد، این تیم به سرعت به شرایط ایده آل بازگشته و می تواند عملکرد خوب خود را تکرار کند. باید به این نکته اشاره کنم بخشی از این شکست ناشی از عدم تمرکز و آرامش پرسپولیس بود.

آشوبی در مورد مشکل روحی و روانی پرسپولیس تاکید کرد: فکر می‌کنم برای تیمی مثل پرسپولیس داشتن آرامش و تمرکز خیلی مهم است تا بتواند به بهترین شکل و کیفیت مطلوب، نمایش همیشگی خود را تکرار کند. واکنش پرسپولیس به این شکست واکنش مطلوبی خواهد بود و می تواند نتیجه اخیر برابر تراکتور را جبران کند حتی اگر پرسپولیس برابر سپاهان به نتیجه ایده آل دست پیدا نکند تورنمنت طولانی مانند لیگ 30 هفته ای فرصت لازم برای جبران را فراهم خواهد آورد.

هافبک اسبق سرخ‌ها با اشاره به اینکه روند کلی پرسپولیس به صورت مطلوب پیگیری می‌شود به برنا گفت: حرکت و فرم فوتبال پرسپولیس را صعودی می بینم اما در یکی دو بخش این تیم نیازمند شکل و کیفیت بهتر است که بخشی از آن مربوط به چینش ایده آل برای پرسپولیس است. به عنوان مثال در پست هافبک میانی پرسپولیس باید با نفراتی بازی کند که هم در کارهای هجومی و هم در کنترل میدان نمایش بهتری را از خود ارائه دهند. در بازی اخیر دو هافبک پرسپولیس با خصوصیاتی شبیه به هم بازی می کردند که این مسئله کنترل میانه میدان را برای تیم به چالش کشید. در حال حاضر پرسپولیس به نفری احتیاج دارد که خصوصیاتی مانند احمد نوراللهی را داشته باشد که در فاز دفاعی و هجومی قدرتمند باشد. باید به این موضوع اشاره کنم که سروش رفیعی تقریبا خصوصیات فنی مشابه با نیاز حال حاضر پرسپولیس را دارد.

آشوبی در خصوص بازی پرسپولیس برابر سپاهان خاطرنشان کرد: پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی قوی دارد و این موضوع دورنمای مطلوبی را ترسیم می کند. شخصا به آینده این تیم امیدوار هستم و فکر می کنم پرسپولیس می تواند یکی از جدی ترین تیم های مدعی باشد. طبیعت فوتبال این است که در طول هر فصل ممکن است برای تیم ها فراز و فرودهایی به وجود بیاید که این موضوع نمی تواند نگران کننده باشد. پرسپولیس می تواند برابر سپاهان به روزهای خوب خود بازگشته و همچنان اصلی ترین مدعی قهرمانی در لیگ برتر لقب بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)