بلیت فروشی بازی سرخپوشان در هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۴ آغاز شد.

بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از هفته ششم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۴ امروز سه‌شنبه آغاز شده است.

اپلیکیشن اوانو درباره نحوه فروش بلیت رقابت‌های تیم پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران توضیحاتی را ارائه کرد.

پیرو صحبت‌های مطرح شده در روزهای اخیر درباره نحوه فروش بلیت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، ارائه توضیحات تکمیلی درباره نحوه بلیت فروشی در اپلیکیشن اوانو ضروری است.

متن کامل این توضیحات در ادامه آمده است:

همزمان با آغاز بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، همکاری اپلیکیشن اوانو و باشگاه پرسپولیس آغاز شده و این همکاری شامل بخش‌های متعددی از جمله ارائه خدمات به هواداران می‌باشد.

با توجه به اهمیت موضوع فروش بلیت در رقابت‌های لیگ برتر و کاهش دغدغه‌های هواداران محترم باشگاه پرسپولیس در این زمینه، با هماهنگی‌های انجام شده مقرر گردیده است فروش بلیت رقابت‌های پرسپولیس با همکاری مجری فروش بلیت به آدرس https://footballeticket.ir در اپلیکیشن اوانو انجام پذیرد. تاکید می‌گردد در همین راستا اپلیکیشن اوانو با همکاری سامانه فروش الکترونیکی مسابقات فوتبال در تلاش است ضمن رفع دغدغه‌های کاربران و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، خدمات کاملی را به هواداران ارائه دهد.

توجه به این نکته ضروری است که با توجه به عملکرد این اپلیکیشن در طی یکسال گذشته و دارا بودن حدود چهار میلیون کاربر فعال که بخش مهمی از نیازهای روزمره خود اعم از امور مالی و بانکی، اپراتوری و خریدهای فروشگاهی را از طریق اوانو انجام می‌دهند، این مجموعه آمادگی کامل را دارد تا به بهترین شکل ممکن فروش بلیت مسابقات لیگ برتر را نیز انجام دهد.

در حال حاضر سامانه هواداری پرسپولیس در اوانو فعال است و هواداران این تیم می‌توانند علاوه بر رفع نیازهای روزمره خود، به راحتی با فعالسازی گزینه هواداری، بدون پرداخت هزینه مازاد بر هزینه تراکنش مورد نظر از باشگاه محبوبشان حمایت کنند.

امید است سایر ذی‌نفعان مربوط به فروش بلیت و برگزاری مسابقات لیگ برتر نیز، با اندیشیدن تمهیدات مناسب سبب شوند تا برگزاری مسابقات و ورود هواداران به بهترین شکل ممکن و به دور از مشکلات احتمالی صورت پذیرد.

در پایان تاکید می‌گردد هم اکنون فرآیند فروش بلیت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به طور کامل در اختیار اپلیکیشن اوانو نیست و با توجه به این که پس از گذشت ۲۱ ماه از ممنوعیت ورود هواداران به ورزشگاه‌ها و همزمان با واکسیناسیون گسترده در جامعه و کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و محدودیت تعداد بلیت‌ برای هر دیدار، این احتمال وجود دارد که اختلال‌هایی در فرآیند فروش بلیت ایجاد گردد. اپلیکیشن اوانو ضمن تشکر از اعتماد هواداران محترم برای انتخاب این اپلیکیشن به منظور خرید بلیت، در تلاش است به منظور ایجاد تجربه کاربری مناسب، رفع دغدغه‌های هواداران و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن کامل‌ترین و به‌روزترین خدمات را به هواداران محترم باشگاه پرسپولیس ارائه دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)