پرسپولیس نیوز: فروش بلیت برای بازی پرسپولیس – ماشین سازی از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه امروز دوشنبه در سایت pin90.ir آغاز شد و تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

فروش بلیت بازی پرسپولیس – ماشین سازی از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) که روز پنجشنبه برگزار می‌شود به صورت الکترونیکی و از طریق سایت pin90.ir آغاز شده است.

شروع بلیت فروشی از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه امروز بود و بنابر اعلام سایت عرضه کننده بلیت تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه که روز برگزاری مسابقه است، ادامه پیدا خواهد کرد.

در این ارتباط توصیه می‌شود؛ هواداران برای خرید بلیت این مسابقه در صورتی که تصمیم‌گیری نهایی را انجام داده‌اند، هر چه زودتر اقدام کنند و این امر را به روز و ساعات پایانی موکول نکنند.

هر خریدار که به سایت فروش بلیت مراجعه می‌کند می‌تواند تا ۴ بلیت را خریداری نماید که برای هر یک از آنها باید کد ملی جداگانه‌ای اختصاص یابد. پس در صورت خرید گروهی حتما قبل از ورود به سایت، نسبت به جمع‌آوری اطلاعات لازم اقدام کنید تا امکان انجام تراکنش و خرید بلیت در زمان تعیین شده فراهم گردد.

هواداران عزیز توجه داشته باشند در روز برگزاری مسابقه برای ورود به ورزشگاه، همراه داشتن پرینت بلیت و کارت ملی، الزامی اعلام شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)