پرسپولیس نیوز : آنگونه که از اخبار رسیده برمی‌آید تمامی شرایط برای برگزاری دیدار آلومینیوم هرمزگان و پرسپولیس که از جهاتی برای بندرعباسی‌ها حائز اهمیت است، فراهم و بلیط فروشی برای این بازی از امروز صبح آغاز شده است.

این دیدار که در قالب مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود برای هر دو تیم با توجه به شرایطشان در جدول و اهداف مشخص شده، مهم و حیاتی است.

از طرفی آلومینیوم که در هفته گذشته سرمربی‌ خود را تغییر داده است قصد جدا شدن از دسته تیم‌های در معرض سقوط دارد و از طرفی نیز پرسپولیس آنگونه که مسئولان آن گفته‌اند قصد پیوستن به جمع چهار تیم برای کسب سهمیه آسیایی را دارد.

بلیط فروشی برای این بازی نیز از امروز صبح در چهار نقطه شهر بندرعباس از جمله اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، ورزشگاه تختی بندرعباس، ورزشگاه خلیج فارس و باشگاه آلومینیوم المهدی آغاز شده است.

پیش‌بینی می‌شود تا ساعاتی دیگر حضور برای دریافت بلیط‌ افزایش یابد چرا که پیرامون بازی آلومینیوم و استقلال نیز این مسئله سبب بروز حضور تعداد بسیاری از علاقه‌مندان در جلوی باجه‌های بلیط فروشی در مراکز یاد شده، شد.

همچنین اعلام شده است، بلیط فروشی تا صبح جمعه در درب ورزشگاه خلیج فارس نیز ادامه می‌یابد. بنا بر اعلام مسئولان باشگاه آلومینیوم کنفرانس خبری گل‌محمدی و میثاقیان نیز عصر امروز برگزار می‌شود.

از طرفی دیگر نیز فرمانداری بندرعباس، راهنمایی و رانندگی و پلیس این شهرستان نیز آمادگی خود را برای شرایط این رویداد ورزشی اعلام کرده‌اند. ورزشگاه تازه تاسیس خلیج فارس، اسما 25 هزار نفری است، اما این ورزشگاه دارای 18 هزار صندلی است.

دیدار دو تیم در دور برگشت با گل مهدی مهدوی‌کیا یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسیده است. همچنین سرخ‌پوشان تهرانی پنج بار در طول تاریخ خود با تیم‌هایی از استان هرمزگان بازی کرده‌اند.

پرسپولیس ابتدا در لیگ سال 1368 کاوه بندرعباس اولین تیم تاریخ فوتبال این استان که به لیگ برتر راه یافته بود را در بازی رفت 5 بر صفر شکست داد و در بازی برگشت مقابل این تیم به تساوی یک بر یک رسید.

در جام حذفی 1388 هم پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی با تیم آلومینیوم هرمزگان روبرو شد که این بازی را 3 بر یک و با دو گل کریم باقری و محسن خلیلی شکست داد.

در دیدار رفت امسال نیز پرسپولیسی‌ها با تک گلی که مهدوی‌کیا به ثمر رساند بازی را به سود خود به پایان رساندند. همچنین دو تیم قبل از شروع لیگ برتر دیدار دوستانه‌ای را در ورزشگاه درفشی‌فر تهران انجام دادند که تیم آلومینیوم در این بازی تدارکاتی پیروز شد و کریم انصاری‌فرد تنها گل پرسپولیس را زد.

آلومینیوم نیز که به نظر می‌آید با آمدن پرویز مظلومی هماهنگ‌تر و هجومی‌تر شده است، در برابر صنعت نفت بازی خوب و پرگلی را از خود نشان داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)