مرجع خبری پرسپولیس : تمرين تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز و از ساعت هشت و سی دقیقه پيگيري شد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس، تمرين صبح تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 8:35 امروز در زمين اداره جنگل‌ها و مراتع شهيد محلاتي(مینی سیتی) برگزار شد. در اين تمرين كه بر خلاف 2 روز گذشته زير نظر حسين عبدي برگزار شد اين مربي رسما كار خود را شروع كرد.

با شروع به كار عبدي، احمد رضا عابدزاده بيشتر نظاره گر تمرين بود و تنها در مرحله آخر دقايقي با پرسپوليسي‌ها به تمرين پرداخت. او در هنگام تمرين نيز بارها با فريادهاي بلند از كنار زمين به بازيكنان نكات فني را گوشزد مي‌كرد.
در مرحله اول پرسپوليسي ها به گرم كردن پرداختند و سپس در 4 گروه با استارت‌هاي كوتاه و بلند و حركات با توپ در گروه هاي 2 نفر تمرينات خود را ادامه دادند.
در مراحل بعدي به كنترل توپ، برگشت و پاس هاي كوتاه و بلند، ارسال‌‌هاي بلند كوتاه، سانتر از جناحين و ضربه به گل، عبور از موانع فرضي در 3 گروه پرداختند.
در تمرين سانتر از جناحين و ضربه به گل فقط كريم باقري اجازه داشت از پشت 18 قدم به سمت دروازه ضربه بزند و ساير بازيكنان از محوطه 18 قدم اين كار را انجام مي دادند.
باقري در كارهاي تاكتيكي امروز در تمرين نقش موثري داشت.
 
* سپهر حيدري، جلال اكبري، محمد پروين و محمد منصوري با تاخير در تمرين حاضر شدند.

* اشيپتيم آرفي، ميثم بائو و حسين بادامكي غايب بودند.

* محمد پروين به دليل مصدوميت 20 دقيقه تمرين كرد.

* 25 بازيكن در تمرين امروز حضور داشتند. همچنين 50 هوادار نيز از نزديك نظاره گر تمرين بودند.

* عابدزاده امروز هم يك فيلمبردار را مانند روزهاي گذشته سر تمرين آورده بود تا نسبت به پوشش تصويري تمرينات اقدام كند. وي از روز اولي كه با پرسپوليس شروع به كار كرد اين تصويربردار را با خود به محل تمرين پرسپوليس آورده است.

* حسين عبدي مربي تيم فوتبال پرسپوليس روي تخته وايت برد در ابتداي تمرين برنامه هاي خود را براي بازيكنان تشريح كرد. وي هر زمان كه دستورات تاكتيكي داشت بر روي اين تخته توضيحاتي مي‌داد.

* اين تمرين ساعت 10:30 دقيقه به پايان رسيد و بعدازظهر امروز پيگيري مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)