خبرگزاری پرسپولیس : ثبت‌نام برای شرکت در دوره‌های مربیگری حرفه‌ای فوتبال، فوتسال و آمادگی جسمانی دانشگاه پرسپولیس از فردا (پنجم دی ماه) آغاز خواهد شد.

معاونت آموزش و تحقیقات باشگاه پرسپولیس در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: دانشگاه پرسپولیس به سرعت در حال تجهیز است و از فردا، پنجم دی ماه ثبت نام برای پذیرش اولین دوره دانشجو آغاز خواهد شد.

در این دوره، رشته‌های مربیگری حرفه‌ای فوتبال، فوتسال و آمادگی جسمانی را در نظر گرفته‌ایم و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور (www.sanjesh.org) به بخش ثبت نام پودمانی دانشگاه علمی و کاربردی مراجعه کنند.

داریوش سودی که از سوی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست این دانشگاه انتخاب شده است، خاطر نشان کرد؛ شرکت در این کلاس‌ها محاسن خاصی دارد. حاضران در این دوره‌ها در کنار بازیکنان پرسپولیس تحصیل خواهند کرد و دوره‌های عملی زیر نظر بهترین مربیان ایرانی و خارجی انجام می‌شود. ضمن آنکه از برنامه‌های دانشگاه، اعزام فارغ‌التحصیلان به دوره‌های خارج از کشور است.

وی در ادامه تصریح کرد: اقدامات مختلفی برای افزایش سطح علمی دانشگاه و ارتقاء مدارک آن در دست اقدام است. رشته‌های جدیدی را اضافه خواهیم که اخبار آنها متعاقبا اعلام خواهد شد اما از جمله مهمترین مواردی که در دستور کار است، رایزنی با فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا است تا با برابرسازی مدارک، فارغ‌التحصیلان، نه تنها مدرک دانشگاهی خواهند داشت، بلکه از مدارک درجه‌بندی شده مربیگری برخوردار می‌شوند. در واقع فارغ‌التحصیلان دانشگاه پرسپولیس مدارکی را دریافت می‌کنند که هم در مجامع علمی و اداری دارای ارزش و اعتبار است و هم در مجامع فوتبال قابل استناد خواهد بود.

سودی در پایان افزود: در روزها و ماه‌های آینده درباره برنامه دانشگاه پرسپولیس خبرهای خوبی داریم که از طریق سایت باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)