ورزشگاه آزادی در شروع لیگ برتر فصل آینده در دست تعمیر خواهد بود.

بیست و چهارمین دوره لیگ برتر بدون ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد و در شروع لیگ برتر آینده پرسپولیس و استقلال نمی توانند در ورزشگاه آزادی میزبان حریفان باشند.

قرار است در 3 یا 4 هفته ابتدایی لیگ برتر استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران میزبان حریفان خود باشند و این ورزشگاه به امکانات کمک داور ویدئویی تجهیز شود.

مهدی نصیبی مدیر مجموعه ورزشی آزادی، درمورد اینکه آیا احتمال دارد ظرفیت ورزشگاه آزادی برای میزبانی از فینال جام حذفی بیشتر از 30 هزار نفر شود، اظهار داشت: هیچ تغییری در ظرفیت ورزشگاه ایجاد نخواهد شد زیرا به شورای تامین و نیروی انتظامی هم گفته‌ایم 30 هزار نفر ظرفیت آخر ما است. با وجود اینکه شرایط ورزشگاه فراهم نبود اما با دستور مقام عالی وزارت و حسین طلا(رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی)، همکاران ما به زحمت افتاده و کارها را انجام می‌دهند تا بتوانیم تا فردا شرایط را برای برگزاری یک بازی خوب و ایده‌آل فراهم کنیم.

وی درخصوص اینکه آیا VAR برای بازی فردا در استادیوم آزادی نصب شده است، گفت: ان‌شاءالله تا ظهر فردا نصب خواهد شد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در واکنش به این موضوع که ظاهرا در جلسه امروز اعلام شده ممکن است این ورزشگاه نتواند در هفته‌هایی ابتدایی لیگ برتر میزبانی کند، گفت: امروز صبح در مجموعه‌ای جلسه برگزار کردیم و تمام سعی ما این است تا شروع لیگ، فاز اول ترمیم ورزشگاه و مقاوم‌سازی را تکمیل کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

نصیبی عنوان کرد: اجازه نمی‌دهیم کار به جایی برسد که نتوانیم از همان ابتدا میزبان لیگ برتر باشیم. هرچند پروژه عمرانی بسیار سنگین و بزرگی است و اینگونه نیست بخواهیم با آب‌بندی کردن کار را پیش ببریم. تمام سیمان‌ها تراشیده و دور تمام سکوها کناف بندی شده است. کار عظیمی در حال انجام است. پیمانکار مربوطه هم تمام وقت کار می‌کند و تا شهریور شرایط را فراهم خواهیم کرد.

وی درمورد اینکه امکان دارد لیگ برتر از اواخر مرداد شروع شود، توضیح داد: پیمانکار قول داده تا شروع لیگ ورزشگاه را آماده کند و امیدوارم شرمنده جامعه ورزش نشویم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی درپاسخ به این سوال که برای تجهیز کامل ورزشگاه چه مقدار اعتبار نیاز دارند، گفت: وزیر ورزش 1200 میلیارد تومان برای استادیوم 100 هزار نفری اعتبار گرفته و امیدوارم با همین مبلغ، ورزشگاه را به بهتیم شکل بازسازی کنیم.

نصیبی درمورد اینکه ورزشگاه آزادی باید تا پایان تابستان بازی‌های مهمی مثل لیگ نخبگان و مقدماتی جام جهانی را میزبانی کند و قطعا هواداران زیادی به ورزشگاه می‌آیند و آیا می‌توان در این بازی‌های مهم از ظرفیت کامل استادیوم استفاده کرد، پاسخ داد: با توجه به جلسه‌ امروز و قول پیمانکار ان‌شاءالله تا آن زمان شرایط به شکلی فراهم شود که از تمام سکوها استفاده کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)