حقم نبود از تيم اميد خط بخورم
مرجع خبری پرسپولیس : از وقتي دايي به پرسپوليس آمد براي سامان آقازماني همه چيز عوض شد و حالا كه يك سال از آن روزگذشته اين بازيكن ديگر حتي روي نيمكت پرسپوليس هم جايي برايش نيست.


پس حق با آقازماني است و وقتي دلخور از آنچه در اين مدت بر او گذشته مي‌گويد: «اتفاق‌هايي كه در پرسپوليس براي من افتاد را نمي‌شود به حساب بدشانسي گذاشت. واقعا فكر اين روزها را نمي‌كردم. من پارسال در پرسپوليس در بزرگترين بازي به ميدان رفتم و همه گفتند خوب بوده‌ام.

 

بعد از آن در بازي‌هاي ديگري هم بودم ولي فكر نمي‌كردم مجبور باشم اينقدر بيرون بنشينم. حتي الان هم بهتر از همه تمرين مي‌كنم و نمي‌دانم چرا فرصت بازي به من نمي‌دهند. جواب اين سوال را خودم هم هنوز پيدا نكرده‌ام. البته قبول دارم كه در پست من ترافيك بازيكن زياد است ولي عادلانه نيست كه فقط من بازي نكرده باشم.

 

حداقل جلوي نفت محمودآباد كه مي‌شد بازي‌ام بدهند. ديگر خودم هم خسته شده‌ام. اگر مرا نمي‌خواستند اول فصل مي‌گفتند كه بروم ولي حالا كه گفته‌اند بمان ديگر چرا كم لطفي مي‌كنند. وظيفه من بازيكن اين است كه خوب تمرين كنم ولي بالاخره مربي هم بايد حواسش به همه باشد. من 4 سال شاگرد دايي بوده‌ام و از او خيلي بيشتر انتظار دارم. با اين حال باز تلاشم را بيشتر مي‌كنم تا شرايط را تغيير بدهم. چون الان همه چيز يك طرفه شده و من هر چقدر تلاش مي‌كنم، دايي نظري رويم ندارد و اين برايم قابل هضم نيست.»

 

اين اما پايان فصل بد سامان آقازماني نيست و او بعد از دو سال حضور در تيم اميد، حالا حضور در گوانگ‌ژو را هم با نيمكت‌نشيني در پرسپوليس از دست داده و با ناراحتي مي‌گويد: «من كاپيتان اميد بودم و خيلي زحمت كشيدم. 9 سال است درتمام رده‌هاي پايه براي تيم ملي بازي كرده‌ام و دو سال در اردوها زحمت كشيده بودم. خيلي دوست داشتم به بازي‌هاي آسيايي بروم ولي نتيجه اش اين شد. واقعا حقم نبود كه از تيم اميد خط بخورم. پيرواني بايد اين را هم در نظر مي‌گرفت كه من در چه باشگاهي بازي مي‌كنم و هم‌پستي‌هايم چه بازيكناني هستند نه كه فقط به خاطر نيمكت‌نشيني در باشگاه مرا خط بزند. اگر به درد تاكتيك تيم نمي‌خوردم كه ديگر براي چه دو سال دعوت مي‌شدم؟ به هر حال شايد قسمت بوده كه در اين تورنمنت بزرگ با تيم اميد نباشم و چاره‌اي هم نيست.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)