هافبک تدافعي تيم فوتبال راه‌ آهن گفت: در ابتداي فصل علي دايي قول داد راه آهن يکي از پنج تيم بالاي جدول شود من پيش‌بيني مي‌کنم رتبه‌ي پنجم را کسب کنيم.

سامان آقازماني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: بازي مقابل نفت آبادان بازي دشواري براي 2 تيم خواهد بود، چون تيم ما قصد دارد رتبه‌هاي بالاتر جدول را تصاحب کند. نفت آبادان که سقوطش مسجل شده هم تلاش مي‌کند اعاده حيثيت کند و اين چند بازي آخر ليگ را نتيجه بگيرد.

به هر حال اميدوارم اين بازي با برد ما همراه باشد چون در ابتداي فصل علي دايي قول داد راه آهن يکي از پنج تيم ابتداي جدول باشد. من پيش‌بيني مي‌کنم اين اتفاق بيفتد و جزو پنج تيم بالاي جدول باشيم.

وي در خصوص اتفاقات رخ داده در کنفرانس خبري قبل از بازي ذوب آهن گفت: متاسفانه خبرنگاري از آقاي دايي پرسيد آيا آقازماني آماده نيست که به وي اجازه بازي نمي‌دهيد؟ در حالي که من چند هفته مصدوم بودم و ناراحتي من از اين بود که آن خبرنگار از وضعيت من اطلاع نداشت و از آقاي دايي اين سوال را پرسيد.

وي در پايان گفت: من فرا رسيدن سال نو را به مردم خوب و دوست داشتني کشورم تبريک مي‌گويم اميدوارم که لبشان خندان باشد و هميشه در زندگي خود موفق باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)