خبرگزاری پرسپولیس : سامان آقازماني برخورد با نورمحمدي را تكذيب مي‌كند: از آن موقع تا حالا صد نفر تماس گرفته‌اند و مي‌پرسند چرا درگير شدي! من مانده‌ام كه كدام درگيري؟

 

بعضي‌ها انگار عادت دارند از كاه كوه بسازند. در تمرين من روي پاي سيف‌اللهي تكل زدم و او مصدوم شد. چند تا از بچه‌ها از جمله رضا نورمحمدي همان موقع تذكر دادند كه چرا اينقدر خشن بازي مي‌كني! بقيه حرف‌ها هم همه‌اش دروغ است.

 

سامان آقازماني سپس به بازي امروز برابر پيكان اشاره مي‌كند: پيكان تيم بسيار خوبي است كه با اين مربي، قطعاً براي بردن مي‌آيد. از طرفي ما هم براي اينكه دوباره وارد بحران نشويم نياز داريم كه حتماً 3 امتياز را بگيريم و اميدوارم برنده بازي ما باشيم.

 

در پايان آقازماني اينطور از سرمربي پرسپوليس حمايت مي‌كند: اينكه مي‌گويند به پيكان ببازيم ژوزه بركنار مي‌شود، فكر نمي‌كنم صحت داشته باشد چون باشگاه از او حمايت مي‌كند. ژوزه به نظر من مربي خوبي است و تنها مشكلش ناآشنايي با فوتبال ايران بود كه آن هم در حال حل شدن است.

 

نورمحمدي: مگر بچه مدرسه‌اي هستيم بيرون قرار بگذاريم؟

درگيري رضا نورمحمدي با سامان آقازماني در تمرين روز دوشنبه پرسپوليس ظاهرا بيشتر از آن چيزي كه رخ داده بزرگ شده است. نورمحمدي با تاكيد روي اين نكته مي‌گويد: سامان هميشه در تمرين‌ها محكم كار مي‌كند و اين بار هم يك تكل خشن رفت و من به او تذكر دادم. كل حرف‌هاي ما دو دقيقه هم طول نكشيد و نمي‌دانم چرا گفته‌اند درگير شديم؟

وي ادامه مي‌دهد: از اينجور اتفاقات در تمرين يك تيم فوتبال زياد رخ مي‌دهد و اگر قرار باشد اسمش را درگيري بگذاريم كه نمي‌شود. بالاخره انسان يك لحظه عصباني مي‌شود و ممكن است برخوردي هم با همبازي‌اش داشته باشد اما اين نوع جر و بحث‌ها در تمرين يك اتفاق عادي است.

به گفته او سامان آقازماني كلا در تمرين‌ها محكم بازي مي‌كند و ديروز اين مساله بازهم به وي تذكر داده شده چون تمرين قبل از بازي بود. نورمحمدي مي‌گويد: وقتي محل تمرين را ترك كرديم شنيدم گفته‌اند ما بيرون از ورزشگاه با هم قرار گذاشته‌ايم كه خيلي برايم عجيب بود. مگر ما بچه مدرسه‌اي هستيم كه از اين كارها بكنيم؟

وي در خصوص شرايط پرسپوليس مي‌گويد: در ديدار با مس حقمان باخت نبود و حداقل مي‌توانستيم يك امتياز از كرمان بگيريم اما بدشانسي آورديم اما بايد پيكان را شكست دهيم تا اوضاع تيممان سر و سامان پيدا كند و اميدوارم اين اتفاق بيفتد. از نورمحمدي درباره جلسه روز دوشنبه بازيكنان پرسپوليس مي‌پرسيم كه مي‌گويد: شرايط تيممان خوب نيست و ما هم از اين وضعيت ناراحتيم. به همين خاطر جلسه گذاشتيم تا هر طور شده مقابل پيكان نتيجه بگيريم و شرايطمان را در جدول بهتر كنيم.

عذرخواهي سامان از نورمحمدي پيش چشم مديرعامل

از جمله اتفاق‌هاي رخ داده در نشست آخر رويانيان با پرسپوليسي‌ها، عذرخواهي سامان آقازماني از نورمحمدي بود. پيش از آن البته بحث‌هاي مهم‌تري هم مطرح شده. جلسه‌اي كه ابتدا گفتند با حضور مهدوي‌كيا، بنگر و نورمحمدي برگزار شده و سرپرست از بيخ و بن منكرش شد اما خيلي زود مشخص شد كه جلسه برگزار شده و همه بازيكنان هم در آن حضور داشته‌اند. تنها غايبان اين جلسه محرمانه هم مانوئل ژوزه و همكارانش در كادر فني بودند تا در نبود آنها، مديرعامل برنامه‌هايش براي بازگرداندن علي كريمي را با بازيكنان در ميان بگذارد و در اين باره، حرف‌هاي‌شان را يكي كنند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)