مرجع خبری پرسپولیس :براي سامان آقازماني كه گويي در تفكرات سرمربي هيچ جايي برايش نيست، اين اردوي آخر در تركيه هم چيزي را عوض نكرد.

 

او حتي از بازي‌هاي تداركاتي پرسپوليس در اين اردو هم نقشي بيش از يك تماشاگر نداشت و حالا خودش مي‌گويد: «چيزي براي گفتن ندارم. طبق معمول همه بازي كردند غير از من، البته باز تلاشم را بيشتر مي‌كنم ولي واقعاً نمي‌دانم چه بگويم غير از اينكه فرصت مي‌خواهم.

 

وی ادامه می دهد: درست است كه پرسپوليس تيم بزرگي است ولي ما هم آنقدر بي‌تجربه نيستيم كه نتوانيم بازي كنيم. فقط كافي است به ما هم بها بدهند.

 

من الان فقط يك فرصت مي‌خواهم و آنقدر خودم را آماده نگه داشته‌ام كه هر لحظه به من فرصت رسيد، بهترين استفاده را از آن ببرم و در تركيب پرسپوليس جايي براي خودم پيدا كنم. غير از اين نمي‌دانم چه مي‌توانم بگويم.»

 

… آقازماني سپس به آنچه در اردوي تركيه بر پرسپوليس گذشت اشاره مي‌كند و اميدواري هايش به روزهاي نيامده: «تورنمنت به موقعي بود و بچه‌ها محك خوبي خوردند. فكر مي‌كنم با شرايطي كه داشتيم همه چيز عوض شود البته ما قبل از رفتن هم با برد سايپا كمي از فشار خارج شده بوديم و هرچند هنوز آن استرس‌ها تمام نشده اما خيلي كمتر شده و اميدوارم بتوانيم شرايط بهتري را رقم بزنيم. من خودم فكر مي‌كنم تيم دو سه برد بياورد همه چيز درست مي‌شود و دوباره مدعي مي‌شويم.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)