مرجع خبری پرسپولیس : سامان آقازمانی بازیکن جوان پرسپولیس که طی دو دیدار تیمش مقابل شاهین بوشهر و فولاد خوزستان یکی از آماده های تیمش نشان داد در ارتباط با برد برابر فولاد خوزستان و رویارویی با تیم الاتحاد عربستان گفتگویی انجام داد:

دو برد شیرین سه بر یک برابر نفت تهران و فولاد داشتید که شما در هر دو مسابقه جزو نفرات اصلی بودید.

من هم از این بابت خوشحالم. بخصوص اینکه برابر تیمی مثل فولاد خوزستان که از تیم های خوب و سرحال فوتبال ایران است، صاحب برتری شدیم. به نظر من فولاد فوتبالی قرص و محکم همراه با سرعت ارائه می دهد که می تواند برای هر تیمی مشکل ساز شود ولی پرسپولیس در تمام خطوط از درون دروازه تا نوک حمله با طراوت و با انگیزه و مقتدر نشان داد و به گونه ای ظاهر شدیم که جای هیچ حرفی وجود نداشته باشد.

گویا در عربستان اولین بازی رسمی آقازمانی برابر یک تیم آسیایی با پرسپولیس رقم خواهد خورد؟

بنده در تمام تیم های پایه از نونهالان گرفته تا امید در بازی های رسمی مقابل تیم های آسیایی و اروپایی قرار گرفته ام و با تیم منتخب دانش آموزی، قهرمان جهان نیز شده ام، با این حال قرار گرفتن در ترکیب ثابت پرسپولیس و بازی در جام باشگاه های آسیا افتخار بزرگی برای هر فوتبالیست محسوب می شود که امیدوارم اگر کادر فنی صلاح ببینند سعی می کنم پاسخ مثبت و خوبی به این اعتماد بدهم.

از الاتحاد چه شناختی داری؟

شناخت چندانی از این تیم ندارم و فقط شنیده ام که یکی از تیم های قوی و محبوب عربستان محسوب می شود. با این حال فکر می کنم انسجام تیمی و آمادگی مطلوب پرسپولیس مهم است که به نظر من عربستانی ها باید از این بابت نگران باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)