مرجع خبری پرسپولیس : مدافع، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمرینات مناسب و ویژه ای را برای شکست سپاهان پشت سر گذاشتیم.

 

سامان آقازمانی بازیکن جوان و با آتیه سرخپوشان افزود: وضعیت خیلی خوبی دارم و صد در صد آماده بازی با سپاهان هستم. همیشه سعی کردم بهترین بازی خودم را انجام دهم اما در این بازی، انگیزه ام دو چندان است.

 

وی ادامه داد: با تمرینات خوبی که از سوی کادر فنی پیش بینی شده بود، به روزهای اوج رسیده ایم و اگر بدشانسی نیاوریم، یک بازی زیبا و جذاب را به نمایش خواهیم گذاشت.

 

آقازمانی تصریح کرد: پرسپولیس همیشه در برابر تیم هایی که فوتبال بازی می کنند، بهترین عملکرد را دارد. تیم سپاهان از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است و مطمئنم بازی پر هیجانی را شاهد خواهیم بود. سپاهان تیم پر مهره ای است ضمن اینکه ما هم چیزی برای از دست دادن نداریم و در این بازی محکوم به برد هستیم تا بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

 

سامان در خصوص بازی در برابر تیم های اصفهانی گفت: ذوب آهن و سپاهان جزو تیم هایی هستند که فوتبال منطقی را در دستور کار خود قرار می دهند و این موضوع برای ما یک نقطه قوت است چرا که عملکرد ما در برابر این تیم ها بیشتر به چشم می آید.

 

وی در پایان در مورد تفاوت بازی در پست دفاع و هافبک گفت: تنها چیزی که برای من مهم است، رضایت کادر فنی، انجام وظایفم در زمین و نتیجه مطلوب تیمی است اما به نظر خودم در پست هافبک عملکرد بهتری دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)