پرسپولیس نیوز : بازیکن سابق پرسپولیس راهی این باشگاه شد تا مذاکراتش را برای بازگشت به جمع سرخپوشان انجام دهد اما چون کسی در باشگاه نبود آنجا را ترک کرد.

 سامان آقازمانی بازیکن پیشین پرسپولیس که گفته می شود در آستانه بازگشت دوباره به این تیم قرار دارد صبح امروز برای انجام مذاکرات راهی این باشگاه شد که  دست خالی از پرسپولیس برگشت.

البته قرار است آقازمانی دوباره امروز راهی باشگاه پرسپولیس شود تا تکلیفش را با این تیم و پیوستن به سرخپوشان را در میان انتقاد شدید هواداران مشخص کند.
 

سامان آقازمانی پیش از ظهر امروز (شنبه) با حضور در باشگاه پرسپولیس با مسئولان این باشگاه دیدار و گفت‌گو کرد. هافبک پیشین پرسپولیس هفته گذشته با حضور در محل تمرین این تیم با حمید درخشان در خصوص پیوستن‌اش به جمع سرخپوشان مذاکراتی داشت. این بار او با علی‌اکبر طاهری، مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد این موضوع صحبت کرد.

درخشان در صحبت‌هایی که پیش از این با آقازمانی داشت به وی گفته بود، هواداران پرسپولیس موافق بازگشت دوباره‌اش نیستند و مسئولان باشگاه پرسپولیس هم مجدداً این مسئله را به این بازیکن گوشزد کردند. درخواست دیگر آقازمانی از مسئولان باشگاه پرسپولیس پرداخت مالیاتش بود که از زمان حضور او در پرسپولیس بر جای مانده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)