خبرگزاری پرسپولیس : بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چون پست هافبک دفاعی به چشم نمی‌آید تمامی اتفاقات و کاسه و کوزه‌ها سر من شکسته می‌شد.

سامان آقازمانی پس از پیروزی 3 بر صفر راه ‌آهن برابر آلومینیوم عنوان کرد: بازی خوبی برابر آلومینیوم انجام دادیم. این تیم یکی از کاندیداهای سقوط است و در این دیدار به دنبال امتیاز بود تا بتواند از رده‌های انتهایی جدول فاصله بگیرد.

وی در مورد اینکه راه‌آهن در دقایقی که آلومینیوم 10 نفره بود توانست گل اول را به ثمر برساند،‌ تصریح کرد: دو سه دقیقه بود که آلومینیوم 10 نفره بازی کرد اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم قبل از آن کار را تمام کنیم. آلومینیوم با خوش شانسی روبرو بود که قبل از آن گلی دریافت نکرد.

بازیکن راه‌آهن در مورد علت جدایی‌اش از پرسپولیس یادآور شد: حق من نبود که از پرسپولیس جدا شوم. یک سری فشارها بر روی سکوها وجود داشت که باعث این مسئله شد. من تمام آن افراد را به خدا واگذار می‌کنم. در ابتدای فصل در بازی برابر صنعت نفت بهترین بازیکن زمین بودم اما چه اتفاقی افتاد که از پرسپولیس جدا شدم؟

وی در مورد اینکه آیا معتقد است کسانی روی سکوها بودند که تماشاگران را تحریک می‌کردند، تاکید کرد: می‌دانم چه کسانی بودند. به هرحال چه اتفاقی می‌افتد که یک بازیکنی را 90 دقیقه تشویق می‌کنند و علیه بازیکنی شعار سر می‌دهند؟

آقازمانی در خصوص اینکه آیا این مسائل از درون تیم اتفاق افتاد یا نه، گفت: چنین چیزی نبوده است. متاسفانه ما آن طرف سکوها را نمی‌توانیم جمع و جور کنیم. 4 سال پیش بهادر عبدی بود و حالا من و خدا به نفر بعدی رحم کند. اتفاقاتی روی سکوهای پرسپولیس می‌افتد که نمی‌توانیم آنها را جمع و جور کرد. نمی‌خواهم به لیدرها و هواداران بی‌احترامی کنم اما به هر حال این اتفاقات رخ می‌دهد.

وی در مورد دربی پایتخت افزود: من دربی‌های زیادی را تجربه کردم و آرزو دارم تا در این بازی تیم محبوبم یعنی پرسپولیس به برتری دست یابد. امیدوارم دو تیم بازی خوب و هجومی را به نمایش بگذارند و تماشاگران از این بازی لذت ببرند.

آقازمانی درباره حضور یحیی گل‌محمدی گفت: خدا را شکر آقا یحیی نتایج خوبی با تیم گرفته است و از دل و جان برای تیم مایه می‌گذارد. به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و من هم اکنون از پرسپولیس جدا شدم. من همیشه از دل و جان برای پرسپولیس بازی کردم و همیشه مرا یا سرشکسته یا گوش شکسته می‌دیدید. پست هافبک دفاعی کمتر به چشم می‌آید و همه اشتباهات و کاسه و کوزه‌ها سر من شکسته می‌شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)