خبرگزاری پرسپولیس : هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصدومیت چند نفر از بچه ها باعث نگرانی ما شده است اما ژوزه هم مربی کار کشته ای است و آنچه را دیگران نمی بینند، می بیند.

سامان آقازمانی افزود: نمی توانیم این روزها منکر آن باشیم که مصدومیت بچه ها باعث نگرانی ما شده است. ملی پوشان هم نیستند، که این مساله روی هماهنگی تیمی هم تاثیر می گذارد. از سوی دیگر به شرایطی رسیده ایم که اصلا نمی توانیم فکر کنیم، نتیجه گیری در بازی ها به بعد موکول شود. البته مانوئل ژوزه مربی با تجربه ای است و قطعا برای کم کردن اثر مشکلات راهکارهای خودش را دارد و آنچه را می بیند که شاید ما و دیگران نبینیم.

هافبک جوان پرسپولیس در ارتباط با افزایش احتمال بازی کردنش با توجه به مصدومیت ها تصریح کرد؛ نه من، بلکه هیچیک از بچه ها به چنین مسائلی فکر نمی کنیم. یک فوتبالیست واقعی از مصدومیت دیگری خوشحال نمی شود، چون این مساله برای همه خواهد بود. کسی که می خواهد در پرسپولیس دوام بیاورد باید متکی به توانایی های خودش باشد. من هم با شروع این فصل فیکس بازی کردم و بعد از مصدومیت از ترکیب خارج شدم.

آقازمانی در پایان درباره وضعیت خود و تیم خاطر نشان کرد: ما تمرینات منظمی را دنبال می کنیم. بچه ها انگیزه زیادی دارند، البته طبیعی است که نبودن ملی پوشان ما را کمی از برنامه عقب می اندازد. با این وجود آنچه مرتب به آن فکر می کنیم، کسب یک پیروزی برای تغییر فضای فعلی تیم است. من هم این روزها سخت تمرین می کنم تا بتوانم به ترکیب اصلی برگردم. البته بازی در پست هافبک دفاعی همیشه دردسرهای خودش را دارد. دیگران از شما انتظار دارند. گل نزنی و گل نسازی همه علیه تو می شوند، اما همانطور که گفتم سرمربی آنچه را می بیند و می خواهد شاید دیگران نبینند و نخواهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)