مرجع خبری پرسپولیس : سامان آقازماني يكي از بازيكنان جانشين پرسپوليس در نيمه دوم بود.

 

از سامان مي‌پرسيم چرا پرسپوليس در نيمه دوم افت كرد كه جواب مي‌دهد: «افت نكرد. ما براي حفظ نتيجه آنطور كار كرديم و مي‌خواستيم برد را حفظ كنيم. از طرفي فشار صبا هم بيشتر شد اما خب بچه‌ها كمتر اشتباه كردند و به گل دوم هم رسيديم.»

وي ادامه مي‌دهد: «اين تازه دومين برد پياپي ما بود، هر چقدر تعداد اين بردها بيشتر شود اعتماد به نفسمان هم بالاتر مي‌رود، البته بايد به خاطر حضور هواداران در ورزشگاه و حمايتشان از آنها تشكر كنيم.»

 

سامان درباره حضورش در تركيب به جاي محمد نوري مي‌گويد: «وقتي من وارد بازي شدم، حسين جلوتر رفت. فكر مي‌كنم در نيم ساعتي كه بازي كردم به نظر خودم خوب بودم، نظر كادر فني هم همين بود.»

 

وي درخصوص درگيري‌اش با بازيكن حريف مي‌گويد: «خب در آن صحنه گلر ما روي زمين افتاده بود اما صبايي‌ها فيرپلي را رعايت نكردند من هم مجبور شدم خطا كنم وگرنه امكان داشت گل بخوريم. در آن لحظه من مجبور بودم خطا كنم و همه ديدند كه آن درگيري تقصير بازيكن صبا بود. به خاطر همين اتفاق هم سه كارته شدم و بازي با مس را از دست دادم البته تيم ما به اندازه كافي بازيكن دارد تا با محروميت من و مازيار در خط هافبك دچار مشكل نشود.»

 

شماره 15 سرخ‌ها درخصوص شرايط فعلي اين تيم مي‌گويد: «فشارهايي كه روي تيم بود كمتر شده و روند خوبي را شروع كرده‌ايم. البته نواقصي داريم كه بايد تا بازي آينده رفعش كنيم.»

 

وي درخصوص اظهار نظر عادل فردوسي‌پور كه گفت آقازماني بازيكن مورد علاقه استيلي است، مي‌گويد: «من قبلا با حميدخان كار نكرده بودم و ايشان امسال مرا شناخت، حالا اينكه آقاي استيلي از بازي من خوشش آمده، خوب است اما اگر تمرين را ديده باشيد متوجه مي‌شويد كه چقدر خوب تمرين مي‌كنم و هميشه يكي از بهترين‌هاي تمرين هستم.» آقازماني درباره خروجش از تركيب اصلي مي‌گويد: «قبل از بازي با استقلال شرايطي به وجود آمد و با نظر كادر فني كمتر بازي كردم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)