مرجع خبری پرسپولیس : سامان آقازماني از آماده‌هاي سرخپوشان بود كه در اكثر تست‌ها رتبه خوبي كسب كرد: در روزهاي گذشته تمرين‌هاي سخت و پرفشاري را سپري كرديم و بچه‌ها از نظر بدني در شرايط ايده‌آلي هستند.

 

فكر مي‌كنم با اين شرايط پيش برويم يك تيم آماده و كاملا منسجم براي ليگ يازدهم داشته باشيم. آقازماني وضعيت خودش را اينطور توصيف مي‌كند: در تمام تمرين‌ها حضور مستمري داشتم و به خوبي همه آنها را انجام دادم.

 

 

در تستي هم كه روز شنبه از بازيكنان گرفته شد، رتبه‌هاي خوبي را كسب كردم و در اكثر تست‌ها خوب ظاهر شدم. به هرحال اگر تمرين‌ها روي برنامه‌ريزي و هدفمند باشد، بازيكنان براي شروع ليگ برتر آماده خواهند بود و تيم ما خوشبختانه در اين باره خيلي خوب كار مي‌كند.

 

 

وي به شايعات درباره جذب بازيكن براي پست هافبك دفاعي اشاره مي‌كند: «من به شخصه فكر مي‌كنم تيم ما به هافبك دفاعي نيازي ندارد. ما چهار پنج بازيكن در اين پست داريم و همگي آنها از بازيكنان خوب ليگ به شمار مي‌روند، ضمن اينكه بايد به سهميه تيم هم توجه شود. به هرحال اين نظر خود من بود وگرنه تصميم‌گيرنده اصلي مسوولان و كادر فني تيم هستند و هرچه صلاح تيم باشد را انجام خواهند داد.»

 

آقازماني اشاره‌اي هم به كمبود بازيكن در پست فوروارد تيمش مي‌كند: «فكر كنم در فوروارد كمبود بازيكن داريم و اگر تيم بتواند كساني را كه در اين پست مدنظر دارد جذب كند تيم ما تكميل خواهد شد و با آمادگي و تركيب مطمئن در ليگ حاضر خواهد بود.» سامان از انگيزه بالايش براي حضوري مثمرثمر در پرسپوليس حرف مي‌زند: «من در اواخر ليگ دهم فرصت بازي براي پرسپوليس پيدا كردم و خدا را شكر توانستم انتظارات را برآورده كنم. به طور حتم در ليگ يازدهم انگيزه بالايي دارم و بايد بتوانم خودم را به تيم ثابت كنم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)