خبرگزاری پرسپولیس :هافبک تیم فوتبال راه آهن گفت: هواداران پرسپولیس از جدایی من ناراحت شدند.

سامان آقازماني اظهار داشت: ما هم خوب تمرين مي کنيم و هم خوب بازي مي کنيم اما متأسفانه روي غافلگيري گل هاي بدي مي خوريم، نمي دانم چرا اين اتفاق مي افتد اما  گل هاي بدي در 2 بازي گذشته خورديم و و در حالي که خوب کار مي کرديم غافلگير شديم و نتايج خوبي نگرفتيم، بايد روي کارهاي دفاعي بيشتر تمرکز کنيم و موقعيت هاي که به دست مي آوريم را راحت از دست ندهيم.

هافبک تيم فوتبال راه آهن افزود: اين هفته ميزبان سپاهان هستيم، ما بايد ناکامي هاي چند هفته اخير را با برد مقابل سپاهان جبران کنيم و با پيروزي مقابل اين تيم اصفهاني جزو مدعيان قررا بگيريم، اين بازي خانگي براي ما خيلي مهم است و بايد تلاش کنيم تا تحت هر شرايطي برنده بازي باشيم.

وي تصريح کرد: سپاهان بازيکنان و مربي خيلي خوبي دارد و در نيم فصل اول بسيار خوب کار کرد و قهرمان نيم فصل شد اما نيم فصل دوم را با 2 باخت متوالي شروع کرده و مطمئنا در اين بازي دنبال 3 امتياز است تا از جمع مدعيان عقب نماند، ما هم همين شرايط را داريم و قصد داريم با يک بازي خوب و تماشاگرپسند 3 امتياز را بگيريم تا با اين پيروزي خانگي آقاي دايي را خوشحال کنيم.

آقازماني اظهار داشت: آقاي دايي در گذشته و در تيم هاي سايپا و پرسپوليس مربي من بوده و اعتقاد خاصي به من دارد و به همين دليل در راه ‌آهن هم شاگرد ايشان هستم، بايد خوب کار کنم تا جواب اعتماد آقاي دايي را بدهم و ثابت کنم که در مورد من اشتباه نکرده است.

وي افزود: خدا را شکر راه آهن يک باشگاه خوب و حرفه اي است و بدون حاشيه کار مي کند، راه آهن کادر فني و مديريت حرفه اي دارد و بايد تلاش کنيم نتايج خوبي در پايان فصل بگيريم، نتايجي که در شأن آقاي دايي و باشگاه حرفه اي راه ‌آهن باشد.

هافبک تيم فوتبال راه آهن در ادامه گفت: در راه آهن انگيزه بالايي دارم و دنبال اين هستم که اول از همه جواب انتقادات بد ناحقي که از من شده را بدهم و پيراهن تيم ملي را دوباره به دست بياورم و نشان بدهم حرف هايي که در مورد من مي زدند درست نبود و فقط براي تخريب من چنين مسائلي را مطرح مي کردند.

وي در ادامه افزود: يک سري آدم ها در پرسپوليس دنبال پيشرفت خودشان بودند و فکر مي کردند با تخريب من مي توانند پيشرفت کنند، حالا که من در پرسپوليس نيستم، ببينم چه کسي را طعمه قرار مي دهند، من اين آدم ها را مي شناسم اما آنها را به خدا واگذار مي کنم.

وي گفت: حدود 4 سال در پرسپوليس بودم و در اين مدت با جان و دل براي تيم محبوبم بازي کردم، هواداران پرسپوليس خوب مي دانند که براي اين تيم کم نگذاشتم و زحمت کشيدم. هواداران واقعي پرسپوليس از جدايي من از اين تيم خيلي ناراحت شدند و تماس هاي زيادي در اين مدت با من داشته و من هم براي تيم محبوبم آرزوي موفقيت مي کنم و اميدوارم پرسپوليس هميشه موفق و سربلند باشد.

آقازماني در پايان گفت: جا دارد از آقاي رويانيان تشکر کنم که با من نهايت همکاري را داشت، در مدت يک سالي که با ايشان کار کردم، رويانيان را مديري لايق ديدم اما به نظر من مشاوراني که دارند ايشان را در کار فوتبال گمراه کرده اند، از نظر من رويانيان مدير خوب و کاربلدي است و آينده ساز فوتبال ما خواهد بود به شرطي که در انتخاب و چيدمان مهره هاي کنار خودش دقت بيشتري داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)