مرجع خبری پرسپولیس : هرچند اضافه شدن محمود خوردبين به اين كميته اندكي وزن فني نفرات حاضر در جلسه را بالا برد اما اتفاقي كه در مورد كميته ظاهرا فني پرسپوليس در حال رخ دادن است دقيقاً شبيه اتفاقي است كه فصل گذشته رخ مي‌داد.

 

حضور جمشيد زارع و محمد رويانيان در اين جلسه دقيقاً شبيه جلساتي است كه با حضور حبيب كاشاني و محمد رسايي برگزار مي‌شد. در جلسات كميته فني سال گذشته حضور خوردبين هم چاره‌ساز نبود و به خاطر حضور او در تيم عملاً وي نمي‌توانست عملكرد سرمربي وقت تيم (علي دايي) را زير سوال ببرد يا به او راهكار دهد.

 

امسال هم ظاهراً اين اتفاق در حال رخ دادن است و در كميته به اصطلاح فني پيشكسوتي حضور ندارد تا درخصوص مباحث مربوط به تيم صحبت كند و عملكرد فنی تيم را به چالش بكشد.

 

در واقع اين كميته و جلساتش دقيقاً مباحث سخت‌افزاري و برنامه‌ريزي از جمله زمان تمرين‌ها، رزرو هتل‌ها، اردوها، سفرها و… را انجام خواهد داد و در تمام جلساتش پيرامون اين مسائل و نه مباحث فني صحبت خواهد شد.

 

بدين ترتيب چنانچه جلسات بعدي نيز با افراد فوق برگزار شود بايد نام جديدي براي اين كميته انتخاب كرد تا كسي فكر نكند واقعاً كار خاصي در جلسات اين كميته برگزار مي‌شود البته ديروز شنيده شد به زودي دو پيشكسوت ديگر به اين جمع اضافه خواهند شد اما از اين دست اخبار از ابتداي فصل و بعد از جدايي ذوالفقارنسب تا حالا شنيده شده اما به واقعيت نينجاميده است. بايد ديد آينده اين كميته ظاهرا فني به كجا مي‌انجامد!

 

 

پیشکسوتان دیگری هم اضافه می شوند؟

نخستين جلسه كميته فني پرسپوليس بعد از حضور رويانيان در باشگاه، عصر سه‌شنبه در حالي برگزار شد كه به جز مديرعامل باشگاه، علي پروين، زادمهر، سردار زارع، محمود خوردبين و حميد استيلي در اين جلسه حضور داشتند.


آنها دور هم جمع شده بودند تا در مورد وضعيت ميثاق معمارزاده و معرفي او به كميته انضباطي با نظر سرمربي تيم بحث و تبادل‌نظر كنند و سپس برنامه‌هاي نيم‌فصل تيم را مورد ارزيابي قرار دهند و در ادامه هم بازي پرسپوليس برابر تراكتورسازي را بررسي و آناليز كنند. دركنار تمام اين بحث‌ها و تبادل‌نظرها اما اتفاق مهم ديگري كه در اين جلسه رخ داد، رسيدگي به بحث استعفاي محمد پنجعلي از عضويت در كميته فني بود كه در راستاي اين بررسي با راي باشگاه و علي پروين مقرر شد از اين پس در كميته فني محمود خوردبين جايگزين پنجعلي شود.


در اين جلسه كه 90 دقيقه به طول انجاميد بحث‌هايي هم درباره دربي 73 مطرح شد و هر كدام از حاضران نظرات خود را درباره آخرين شرايط سرخپوشان اعلام كردند. قرار است افرادي از ديگر پيشكسوتان پرسپوليس با تشخيص پروين در روزهاي آينده به اين كميته اضافه شوند و در جلسات كميته فني شركت كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)