دوشنبه 16دی/(22:55)

مرجع خبری پرسپولیس:

1- اولتیماتوم سازمان تربیت بدنی به مسئولان پرسپولیس: نامه كيومرث هاشمي به حسين هدايتي، رئيس هيات مديره: متاسفانه روند رو به نزول تيم فوتبال آن باشگاه در مسابقات ليگ برتر تاثير نامطلوبي بر روي احساسات ميليون ها هوادار دلسوخته و دائمي آن در سطح كشور و اقصي نقاط جهان داشته كه در همين جا بايد از سعه صدر و بردباري اين هواداران در قبال نتايج حاصله تشكر و قدرداني شود.

2- مجید فرخزادی عضو هیئت مدیره پرسپولیس پس از موافقت با استعفای داریوش مصطفوی و انتخاب عباس انصاریفرد به عنوان مدیرعامل باشگاه گفت: با توجه به استعفای کتبی آقای مصطفوی که ارائه شده بود، در جلسه امروز پیرامون قبول یا رد استعفای ایشان مذاکره کردیم. در شرایطی که اعضا تاکید داشتند آقای مصطفوی کماکان به فعالیت خود ادامه دهد ایشان خواسته ما را نپذیرفتند و در نهایت ناچار شدیم با کناره گیری آقای مصطفوی از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس موافقت کنیم.
وی با اشاره به اینکه بخش دوم نشست امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پیرامون انتخاب جانشین داریوش مصطفوی بوده است افزود: پس از صرف نهار و نماز در خصوص انتخاب جانشین آقای مصطفوی به بحث و گفتگو نشستیم که در نهایت آقای عباس انصاریفرد به این مهم انتخاب شد.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه پیش از انتخاب انصاریفرد به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با وی مذاکرات لازم صورت گرفته بود خاطرنشان کرد: آقای مصطفوی از سمت مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس به صورت کتبی استعفا کرده بودند و ما ناچار بودیم گزینه دیگری را به جای ایشان انتخاب کنیم.

3- محمدحسین نژاد فلاح عضو هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص اینکه چرا هیچ وقت شایعه اختلاف نظرش با اعضای هیئت مدیره این باشگاه مطرح نمی شود گفت: از آنجایی که برای من پرسپولیس مهمتر از همه چیز است وهدفم کمک به این باشگاه است هیچ اختلاف نظری با همکارانم ندارم و سعی می کنم هر اقدامی به سود باشگاه است انجام دهم وهیچگاه با همکارانم دچار مشکل نمی شوم.

وی با تاکید بر اینکه نشست امروز هیئت مدیره نشستی خوب و با هدف بود، افزود: جلسات هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس همیشه جلسات خوب و پربار است.

***

آقایان! دروغ و فریب و مظلوم نمایی تا کجا؟ آن هم در روز روشن! با این وقاحت!

شما اگر به فکر احساسات میلیون هوادار دلسوخته(چه اصطلاحاتی!) پرسپولیس بودید در ابتدای فصل چرا با وجود مخالفت هواداران کاشانی که مهره سیاسی تان نبود را کنار گذاشتید و دست نشانده خود را بر مسند تصمیم گیری این تیم میلیونی گماردید؟!

آقای فرخزادی! حالا این به کنار که هیچ کدام از هواداران پرسپولیس بویی از فوتبال نبرده اند(!) و اصلا کسی نمی داند که داریوش خان مصطفوی عشق به میز و خدمت دارد!، شما که به نپذیرفتن استعفای مصطفوی در جلسه امروز تاکید میکنی و توضیح میدهی که در این جلسه از شما اصرار که بمان و از مصطفوی انکار که امکان ندارد(!)، پس چرا در آخر مصاحبه خودت لو می دهی که چند روز است با گزینه آینده مدیرعاملی توافق کرده ایم؟!

آقای نژادفلاح! ما اصلا کشته مرده ی این مرام شما هستیم که 3 سال است با عضویتت در هیئت مدیره باشگاه محبوبمان حال میکنیم! اینکه سعی میکنی همیشه در هیئت مدیره با بقیه هماهنگ باشی تا احیانا مشکلات هیئت مدیره احساسات هواداران را خدشه دار نکند(بیخود کرده هرکی الان داره میگه انتخاب پیاپی نمایندگی مجلس شما هم خدشه ناپذیر است). ما عضوی به این تاثیرگذاری و استحکام(!) از کجا پیدا کنیم که به تنهایی سقوط کامل 3هیئت مدیره و مدیرعامل با متضادترین نظرات و افکار سیاسی-اجتماعی ممکن را از نزدیک شاهد بوده اما گوشه ی عنوان عضویتش در هیئت مدیره پرسپولیس هم زده نشده باشد!

حسن مهدوی-اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)