وقتی کسی به چهره ای معروف تبدیل می شود، باید بیشتر از بقیه مراقب حریم خصوصی خود باشد.

سهیل حاجی میرخمسه – خبرگزاری خبرآنلاین؛ احضار سوشا مکانی به دادسرای ویژه جرایم ورزشی.هنوز خیلی از انتشار عکس های فردی که با دختران مختلف در اینستاگرام عکس گرفته و آن ها را منتشر کرده بود نمی گذرد که این بار عکس های یکی از چهره های ورزشی دست به دست شد و در شبکه های مختلف مجازی چرخید تا یک بار دیگر پلیس فتا به مردم هشدار بدهد که باید مراقب استفاده از شبکه های مجازی باشند و هر عکسی، به خصوص عکس های خانوادگی را در این گونه شبکه ها انتشار ندهند.
اما داستان سوشا با آن جوانی که دو سه ماه پیش عکس هایش منتشر شد زمین تا آسمان فرق می کند. سوشا بازیکن تیم ملی ایران است، در یکی از بزرگترین تیم های ایران توپ می زند و در کوچه خیابان که راه برود خیلی ها او را می شناسند.
سوشا بازیکن نسبتا جوانی است و هنوز چند سال جا دارد که در سطح اول فوتبال ایران توپ بزند. با این حساب او تا سال ها در ذهن مردم ایران چهره ای شناخته شده است و به همین دلیل لازم است که تا پایان عمر، مراقب حریم خصوصی خود باشد. سوشا و تمام بازیکنان فوتبال که هر روز چند مصاحبه از آن ها در رسانه های مختلف منتشر می شود، باید بدانند که آن ها با مردم عادی تفاوت دارند.
آن ها باید بدانند که اگر یک فرد عادی عکس های خانوادگی اش را در فضای مجازی منتشر کند، تبعات خاصی برای آن فرد ندارد چراکه دایره افرادی که او را می شناسند بسیار محدود است. اما زمانی که عکس های خانوادگی بازیکن پرسپولیس و تیم ملی منتشر می شود، حس کنجکاوی همه برانگیخته می شود و همه دوست دارند آن تصاویر را ببینند. بنابراین به سرعت در فضای مجازی منتشر می شود و این موضوع برای آن بازیکن دردسرساز می شود.
درست مثل همین حالا که سوشا به دردسر افتاده و باید به شعبه ویژه جرایم ورزشی دادسرای فرهنگ و رسانه برود تا در این مورد توضیح بدهد. اینکه باز شدن پای بازیکن ملی پوش به دادگاه اتفاق خوشایندی نیست، لازم به یادآوری نیست اما سوشا و سایر بازیکنان باید بدانند که آن ها نسبت به همه، وظیفه سنگین ترین در حفظ حریم خصوصی خود دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)