مرجع خبری پرسپولیس : در شرایطی که پرسپولیس درگیر مشکلات داخلی و رقابت‏های لیگ نهم است، تولد یک تیم بسکتبال با نام پرسپولیس و شخصی که ادعا می‏کند مالک باشگاه پرسپولیس است یک نوع قوز بالا قوز به حساب می‏آید.
شخصی به نام اسماعیل وفایی که خود را مالک باشگاه معرفی کرده معتقد است سهام باشگاه پرسپولیس را از سازمان تربیت بدنی خریده است، دست بر قضا سال 1370 که وفایی سهام باشگاه را از سازمان خریده، عباس انصاری‏فرد نماینده سازمان تربیت بدنی بوده کسی معتقد است چون در کنار نام پیروزی، نام پرسپولیس هم در داخل پرانتز ذکر شده، پس ادعای وفایی سندیت ندارد.
واقعاً چه بلایی بر سر سهام پرسپولیس آورده‏اند که بعد از گذشت حدود دو دهه هنوز عده‏ای برای تصاحب این تیم پرطرفدار دندان تیز کرده‏اند. جدا از وفایی و سازمان تربیت بدنی، هنوز امیر عابدینی و محلوجی ادعای مالکیت پرسپولیس را دارند و شاید به زودی دوباره سر و کله آن‏ها هم پیدا شود. پرسپولیس تحت نظارت سازمان تربیت بدنی پرفراز و نشیب‏ترین سال‏های خود را پشت سر گذاشته اما مسئولان اول ورزش کشور همچنان به دنبال قربانی کردن اعتبار و قدمت طولانی پرسپولیس هستند.

سازمان تربیت بدنی باید حداقل به هواداران پرسپولیس پاسخ دهد در سال 1370 چه بلایی بر سر سهام پرسپولیس آورده که این دعواها همچنان ادامه دارد؟! آیا ادعای وفایی صحت دارد و این پرسپولیسی که همه می‏شناسند، پرسپولیس واقعی نیست؟! آیا فعالیت یک باشگاه دیگر به نام پرسپولیس قانونی است؟!
آقای سعیدلو می‏دانیم در روزهای نخست حضورتان در ساختمان سئول سرتان خیلی شلوغ است ولی سازمان تربیت بدنی به عنوان متولی باشگاه پرسپولیس موظف به پاسخگویی است! لطفاً ما را از ابهام خارج کنید…!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)