مرجع خبری پرسپولیس : «سعی میکنیم از این هفته نظرسنجی برگزار نکنیم چون طرفدارای قرمز و آبی نظرسنجی رو از عدالت دور میکنند!»

 

این اولین جمله عادل فردوسی پور پس از اعلام نتیجه نظرسنجی هفته قبل برنامه نود بود که در آن محمد نوری بازیکن شایسته تیم پرسپولیس با 42 درصد رای «مردم» به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انتخاب شد .

 

گذشته از آنکه هواداران پرسپولیس و استقلال چگونه می توانند با رای به بازیکن محبوب خود عدالت را زیر پا بگذارند(آن هم در یک نظرسنجی مردمی!) ، این اظهار نظر فردوسی پور توهین بزرگی به این بازیکن منتخب و خوش اخلاق تیم پرسپولیس می باشد و با یک اظهار نظر کوتاه تمامی شایستگی های وی زیر سوال می رود.

 

طی هفته های گذشته که نظرسنجی ها به جای پیش بینی راه خود را به سوالات اس ام اسی برنامه نود باز کرده و در اکثریت قاطع برنامه ها نمایندگان باشگاه پرسپولیس به پشتوانه هواداران میلیونی این تیم منتخب «مردم» شده اند ، عادل فردوسی پور به انحای مختلف در پی تخطئه نتایج نظرسنجی و شایسته نشان دادن نمایندگان دیگر تیم های حاضر در لیست برای انتخاب شدن ،  به خصوص از تیم ذوب آهن شده است.

 

 

نکته جالب این جاست که گفتن از تمایل به رنگ قرمز و آبی تقریبا برای تمام چهره های مشهور کشور چیزی شبیه به جرم تلقی می شود ، اما حمایت علنی از یک تیم شهرستانی روی آنتن هیچ مشکلی به همراه ندارد.

 

اصولا فلسفله تعریف شده نظرسنجی از دیدگاه آقای فردوسی پور چه می باشد؟ بارها و بارها گزینه مدنظر خود را حین اعلام سوال نظرسنجی مطرح کرده و از بینندگان خواهش کنیم فقط به همان گزینه رای بدهند چه تناسبی با برگزاری نظرسنجی و تکیه به رای مردم دارد؟

 

نود اگر نود شده به پشتوانه حمایت همین مردم بوده و اگر می خواست رویه اش بر پایه  جهت دهی و نظرات کارشناسان خاص برنامه هایی همچون توپ طلایی باشد ، مطمئنا به جایگاه کنونی خود نرسیده بود ، مگر اینکه عادل هم سودای رسیدن به سکان سرمربی گری تیم ملی جوانان را در سر داشته باشد!

 

حسن مهدوی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)