جای خالی شیث در بازی افسانه ای

مرجع خبری پرسپولیس : در هفتمین سال حضورش در پرسپولیس حاشیه ها را به کناری نهاده و تمرکز خود را تنها و تنها به موفقیت پرسپولیس معطوف کرده است.

 

هر چه نباشد او حالا کاپیتان دوم و بزرگتر پرسپولیس است و وظیفه ای بس سنگین و دشوار را به دوش می کشد. این حکایت شیث رضایی در فصل جاری است. درخشش او از دید دوست و دشمن پنهان نمانده و همه لب به تحسین و تمجید او گشوده اند.

 

بار نخست این محمد پنجعلی بود که جانشین خلف خود در پرسپولیس را زیر ذره بین برد و با شمردن ویژگی های برجسته فنی او، تاکید کرد که جای شیث در تیم ملی خالیست.

 

تعاریف پنجعلی از شیث البته به پرسپولیسی بودن شماره 5 افسانه ای سرخ ها ربط داده شد اما این بار یک مربی دیگر لب به تحسین شیث رضایی گشود. مجتبی تقوی که نه ریشه پرسپولیسی دارد و نه حتی از نزدیکی های باشگاه پرسپولیس رد شده!

 

تقوی در بحث کارشناسی بازی ایران و عراق خطاب به خیابانی، مجری برنامه گفت: «اگر جای قطبی بودم، حتما شیث رضایی را به تیم ملی دعوت می کردم و از او در خط دفاعی بازی می گرفتم. شیث قابلیت های بسیاری دارد و حتی می تواند در دفاع راست برای تیم ملی بازی کند»

 

صحبت های تقوی در آستانه بازی با برزیل، زخم کهنه ای را تازه کرده که به سختی آن را از یاد برده بودیم. بازیکنی که هر هفته می درخشد اما با لجبازی عجیب سرمربی تیم ملی راهی به این تیم نمی یابد.

 

افشین قطبی برای عدم دعوت از شیث رضایی اتفاقات زمان حضورش در پرسپولیس را بهانه کرده، در حالی که شیث با آن روزهای پرحاشیه خداحافظی کرده و بدل به مرد دیگری شده است.

 

قطبی به بهانه حاشیه چشم بر یک مدافع خاص و ویژگی های فنی اش می بندد و در عوض متوسط هایی چون حنیف عمران زاده و هادی عقیلی را میدان می دهد.

 

حالا که عقیلی هم مصدوم شده، بهترین فرصت است تا قطبی برای یکبار هم که شده، لجبازی ها و تنگ نظری ها را کنار گذاشته و شماره 13 پرسپولیس را به تیم ملی دعوت کند و پاداش بازی های درخشان شیث را بدهد. ای کاش قطبی بتواند منطق را جانشین لجبازی کند. جای شماره 13 پرسپولیس در بازی افسانه ای مقابل برزیل خالیست…

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)