مرجع خبری پرسپولیس : همین چند روز پیش بود که مبلغ قرارداد یک میلیاردی زلاتکو کرانچار تیتر اول و جنجالی روزنامه خبروزشی بود و بلافاصله پس از این جوسازی ، در مصاحبه با عباس انصاری فرد دروغ بودن این مسئله را برای مخاطبان مرجع خبری روشن نمودیم.

اما امروز نیز این روزنامه طی تحلیلی در مدح کریمی و استیلی و تیمش تا توانسته دروغ به پرسپولیس بسته و از اینکه چرا استیلی روی نیمکت مربی گری پرسپولیس نیست گلایه کرده.

نویسنده مطلب در کمال تعجب مجهول است و نمی شود رابطه یا رفاقت وی با حمید استیلی را متوجه شد اما اینکه برای بزرگ کردن یک مربی و تیمش چرا باید در روز روشن این چنین مطالب کذبی به پرطرفدارترین تیم کشور نسبت داده و کوچکترین عکس العلمی از سوی مقامات باشگاه نسبت به آن شاهد نباشیم، جای بسی تاسف است.

خبرورزشی درحالی برای دومین بار قرارداد یک میلیارد تومانی کرانچار را سوژه مذمت پرسپولیس قرار داده و این تیم را برای دادن چنین مبلغی به یک مربی 150 هزار دلاری به سخره گرفته ، که از هر دیدگاهی به این موضوع بنگریم سراسر دروغ و جهت دار است.

سوال اساسی اینکه اگر زلاتکو کرانچار با سابقه سرمربی گری تیم ملی کرواسی در جام جهانی 2006، تنها 140 میلیون تومان می ارزد، متوسط ترین مربیان لیگ ما چگونه قراردادهای 300-400 میلیونی می بندند؟ افشین قطبی تنها برای یک فصل به همراه دستیارش مارکو کوسا حدود یک میلیون دلار طلب کرد و امیر قلعه نویی با سپاهان قراردادی 500میلیونی امضا کرده.

گذشته از آن، باشگاه پرسپولیس از همان روز عقد قرارداد با کرانچار تمام جزدئات قرارداد این مربی را به صورت شفاف منتشر کرد که از قرار معلوم یک قرارداد دو ساله بسته شده، و  برای هر یک از فصل های آن 450 هزار دلار تعیین شده است. مجموع قرارداد این دو فصل هم که محاسبه شود چیزی حدود 900 میلیون تومان می شود نه یک میلیارد!

اما این روزنامه

 

 اصرار دارد از ذکر دو ساله بودن قرارداد طفره رفته و مبلغ دلار آن را به یورو محاسبه کند و سرانجام به این نتیجه برسد که کرانچار برای مربی گری امسال در پرسپولیس یک میلیارد گرفته است!

 

به راستی چه مساله ای جز باندبازی و تحمیل مربی مورد نظر خود به تیمهای مختلف، می تواند هدف نگارش چنین مطالب جهت دار و سراسر دروغی باشد؟ چرا وقتی احمدرضا عابدزاده اسطوره فوتبال کشورمان به ستوه آمده در مصاحبه ای از دو روزنامه «خ.ب» و«ن» نام می برد که با دروغ نویسی نان می خورند هیچ توجهی به آن نمی شود؟ مسئولان باشگاه پرسپولیس اگر به حقانیت خود اعتقاد دارند، چرا در مقابل این رسانه ها نمی ایستند و حق هواداران پرسپولیس را مطالبه نمی کنند؟

حسن مهدوی

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)