پرسپولیس نیوز: بدون شک پرسپولیس این روزها یکی از سخت ترین و عجیب ترین دوران خودش را سپری میکند.

سردرگمی در باشگاه پرطرفدار آسیا حرف اول را میزند. یک روز نیست که خبری از باشگاه بیرون بیاید و کام هواداران را تلخ نکند. حاشیه با نام پرسپولیس در هم آمیخته شده و حالا حالا ها قصد دوری و دل کندن از آن را ندارد.

حالا پرسپولیس با میلیون ها هواداری که عاشقانه دوستش دارند تنها مانده و از آینده میترسد. میترسند که باشگاه محبوبشان بیش از قبل در گودال ندانم کاری های عده ای به ظاهر دلسوز فرو رود.

کمتر از ۲ماه تا شروع لیگ قهرمانان آسیا زمان مانده. مسابقاتی که کمتر از بازی های ملی نیست و آبروی ایران در آن حرف اول را میزند. کمتر کسی اسم باشگاه رقیب در آسیا را میداند ولی خوب میداند که آن تیم از کدام کشور در این بازی ها حضور یافته واین یعنی اعتبار فوتبال آن کشور در لبه ی تیغ است.

لخویای قطر به دنبال مهاجمان سرشناس دنیا میرود و برای خریدشان از هیچ کاری دریغ نمیکنند ولی کمی آن طرف تر حریفشان به دنبال آزاد سازی مدیرعامل خود از زندان است! به راستی چرا هیچ کس به فکر آبروی ایران نیست؟

آقای کفاشیان ، اینجا روی صحبت باشماست! این حرف من نیست ، حرف ۴۰ میلیون هوادار نگران است!
شما سال گذشته برای تیم استقلال که در بازی های آسیایی حضور داشت تمام تلاشتان را کردید تا جواد نکونام  را با مبلغی میلیاردی راهی استقلال کنید تا به قول خودتان به آبروی فوتبال ایران در آسیا کمک کنید.
با مدیر عامل و سرمربی بارها جلسه گذاشتید. هزینه ها را بالا و پایین کردید تا این انتقال هرطور شده جوش بخورد.
سال گذشته خودتان طبق مصاحبه ای که با یکی از سایت های ورزشی داشتید اعلام کردید که برای کمک مالی به استقلال آماده اید!
بارها در خبرگزاری ها گفتید که اگر ما نبودیم نکونام در همان ابتدای فصل از استقلال جدا می‌شد.
امیر قلعه نویی در یکی از کنفرانس های خبری گفته بود که با سفارش شما نکونام به استقلال آمده و شما هم آن را تائید کردید!

شما حتی پایتان را فراتر گذاشتید و مشکل مالی نکونام با استقلال را رفع کردید تا مبادا حاشیه ای آبی پوشان را درگیر خود کند.

مرداد سال گذشته شما اعلام کردید به دلیل اینکه امارات نام جعلی خلیج ع ر ب ی را بر روی لیگ خود گذاشته و قصد داشت نکونام را به خدمت بگیرد ما تمام سعی خودمان را کردیم که اجازه ندیم این اتفاق رخ دهد. جناب کفاشیان مگر همین اتفاق برای خلعتبری رخ نداده بود؟ پس چرا آن زمان چنین تلاش هایی از خود بروز ندادید؟

در ادامه گفتید چون استقلال در آسیا حضور دارد و فدراسيون عقيده دارد قهرماني استقلال در ليگ قهرمانان آسيا به اندازه رفتن تيم ملي به جام جهاني ارزشمند است و با توجه به اينکه نکونام با باشگاه استقلال مشکلات مالي داشت، بنده به عنوان رئيس فدراسيون و حکم براي حل اختلافات وارد شدم و خوشبختانه توانستيم اختلاف را رفع کنيم تا نکونام در استقلال بماند.

الان وضع پرسپولیس دقیقا مشابه آن زمان استقلال است. سرخ پوشان مگر در آسیا حضور ندارند؟ بازیکنان تیم با مشکل مالی مواجه نیستند؟ آیا پرسپولیس نماینده ی ایران نیست؟

پرسپولیس این روزها حتی پول پرداخت بازیکن درجه دوم یک تیم قعر جدولی را هم ندارد! علی آقای کفاشیان ، به قول عادل خان اجازه است ما سرمون رو بکوبیم به میز؟

مدیرعامل تیم که به سفارش وزارت ورزش روی کار آمده بود به دلیل اختلاف با اسپانسری که باز هم سفارش شده ی وزارت بود در زندان است ولی شما حتی به خودتان زحمت یک مصاحبه ی ناقابل هم ندادید تا هواداران را از این نگرانی ها در بیاورید.

نکند خون آبی ها رنگین تر از ماست؟

آقای کفاشیان برای یک بار هم که شده خنده را فراموش کنید و به فکر پرسپولیس باشید که اگر کاری نکنید ممکن است دیر شود.

حسین فرزان
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)