اضافه شدن ستاره‌های گلساز به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی شانس گلزنی مهاجمان این تیم را افزایش خواهد داد.

تیم پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی خریدهای جذابی انجام داده است باتوجه به سبک هجومی سرخ‌ها این تیم در فصل گذشته آنچنان که باید و شاید در خط حمله موفق ظاهر نشد. اما اکنون با حضور مهدی ترابی، سروش رفیعی و سعید صادقی، سه بازیکنی که کارشناسان با قدرت بازیسازی فوق‌العاده از آنها یاد می‌کنند حضور همزمانشان در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان نه تنها می‌تواند نقطعه ضعف فصل گذشته را بپوشاند بلکه مهاجمان این تیم را به آقای گلی نزدیک کند.

ترابی و صادقی فصل گذشته، رقابت نزدیکی برای کسب عنوان بهترین گلساز لیگ بیست و یکم داشتند که در نهایت سعید صادقی با ثبت ۱۴ پاس گل، برنده این رقابت بود و ترابی نیز با ۱۱ بار گلسازی برای هم‌تیمی‌های خود، به عنوان دومین پاسور برتر لیگ شناخته شد.

دو فصل قبل، یعنی در لیگ بیستم نیز سروش رفیعی با ۹ پاس گل، بهترین گلساز مسابقات، لقب گرفت؛ سبک بازی و آمار ثبت شده از سوی سه بازیکن فعلی پرسپولیس نشان می‌دهد که آنها قادر هستند با قدرت بازیسازی بالا، سازمان دفاعی هرتیمی را از هم بپاشند.

نگاهی به ترین‌های به ثبت رسیده در لیگ بیست و یکم در فاکتور بیشترین پاس کلیدی با صدرنشینی مشترک ترابی و رفیعی و سومی صادقی، گواهی بر ادعای ماست؛

۱-مهدی ترابی- ۲.۶

۲-سروش رفیعی- ۲.۶

۳-سعید صادقی– ۲.۴

و حالا هر سه بازیکن در یک تیم حضور خواهند داشت. آمار کلی این سه بازیکن هم به شرح زیر است:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)