پرسپولیس نیوز : سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: در صورتی که تخلفات داوری اثبات شود باید در بازی ما و پرسپولیس تجدید نظر صورت بگیرد.

مجید جلالی با اشاره به اشتباهات داوری اظهار داشت: احساس می‌کنم هر اندازه اعتراض هم کنیم باز هم فایده‌ای ندارد. نمی‌دانم چرا ما حق اعتراض به اشتباهات فاحش را نداریم اما اگر دیگران به کوچکترین اشتباهی معترض شوند هم گردن گرفته و هم از آنها عذرخواهی می‌شود.

وی در واکنش به اظهارات رئیس کمیته داوران که گفته گزارش ناظر داوری نشان می‌‌دهد پنالتی فولاد درست بوده، تاکید کرد: این صحبت‌ها و آن گزارش تنها بی‌اعتمادی‌ها را بیشتر می‌کند. هزاران چشم این اتفاق را دیده است. مگر فکر می‌کنند مردم این چیزها را نمی‌بینند.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: چگونه می‌توان منکر اشتباهی به این فاحشی شد اما گویا از تیم‌‌هایی مثل ما انتظار دارند که سر خود را پایین بیندازیم و اعتراض نکنیم. حرکت بازیکن فولاد بعد از گلزنی را با حرکت بازیکن ما بعد از به ثمر رساندن گل مقایسه کنید هر دوی آنها کارت زرد گرفتند؛ من از اصفهانیان می‌پرسم آیا جریمه حرکت این دو بازیکن به یک اندازه است.  البته اعتراض‌‌های ما سودی ندارد و تنها بی‌اعتمادی و سرخوردگی ما بیشتر می‌شود.

جلالی صریح کرد: اکنون که بحث‌های مربوط به تخلفات داوری مطرح شده و اگر این صحبت‌ها به اثبات برسد دیگر مشخص است که در بازی هفته اول ما نیز دست‌هایی در کار بوده و بنابراین فدراسیون باید در مورد آن بازی تجدید‌نظر کند. در آن صورت دیدار ما با پرسپولیس یا باید 3 بر صفر به سود تراکتورسازی اعلام و یا تجدید شود.

جلالی در پایان بر این موضوع که باید نماینده کانون مربیان در مجمع فدراسیون فوتبال حضور داشته باشد، تاکید کرد و گفت: در این باره با کفاشیان و نبی صحبت کردم و آنها قول مساعد را در این زمینه دادند. این موضوع باید در مجمع هم به تصویب برسد اما نماینده کانون مربیان باید در مجمع 6 آبان حاضر باشد و اگر هر فرد دیگری غیر از نماینده ما بخواهد در مجمع با عنوان نماینده مربیان حاضر شود به آن اعتراض خواهیم کرد.

 

سرمربی تراکتورسازی در حالی چنین ادعایی مطرح می کند که باشگاه پرسپولیس علیه داور مسابقه این تیم و تراکتورسازی اعلام جرم کرده نه به نفع وی. هنوز سرنوشت پنالتی و اخراج منجر به گل گرفته اعلام شده توسط محسن قهرمانی علیه پرسپولیس مشخص نشده و سه امتیاز به حساب سپاهان واریز شده است در این میان سرمربی تراکتورسازی به دنبال سه امتیاز مسابقه ای است که علیه تیمش یک پنالتی گل نشده گرفته شده است!

 

جلالی البته در مورد سرنوشت بازی ملوان که با گل کاملا آفساید و پنالتی عجیب از شکست گریختند و همچنین بازی سایپا که داور همه کار برای بریدن سر سایپا کرد دیدگاهی نداشت!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)