مرجع خبری پرسپولیس: کاپیتان 37 ساله و متعصب عشق ما پرسپولیس، جناب آقای کریم باقری! بله! پرسپولیس یک نام بیشتر نیست، اگر بیشتر از یک نام بود که یک مجری تلویزیونی خوف می کرد رودر روی رئیس مردمی ترین باشگاه آسیا تیکه بپراند که راستی شما دفتر دارید؟!

از پرسپولیس یک نام بیشتر نمانده همان طور که یک نام هم بیشتر نداشت. آن برنامه تلویزیونی و مخاطبانش به کنار که دوست و دشمن و استقلالی و … در نظرسنجی آن شرکت می کنند و با نظرات پرمهرشان برای عشق ما دایه مهربان تر از مادر می شوند ، شما دیگر چرا ؟! برای آن 250 میلیون؟ شما که خوب میدانی پرسپولیس همین جاست ، هیچ جای دیگری نمی رود، آدم نیست که از کشور فرار کند، شرکت خانوادگی نیست که منحل و نیست و نابود شود، شما چرا فکر کردی اگر  نام بزرگ تیمت را جلوی میلیون ها بیننده تلویزیونی خرد نکنی به مطالبات خود نخواهی رسید.

از پایین آمدن ارزش ریالمان نگران بودی؟ اینکه هر یک ماه که بگذرد با آن چیزهای کمتری می شود خرید؟ شما که خود اذعان کردی صاحب باشگاه 250 میلیون به مدیر داده و او هم پنجاه میلیونش را مستقیم به خودت سپرد. از تمامی دارایی که پس از چندین ماه کش و قوس و رفت آمد در دولت بالاخره به باشگاه بی کس ما رسید برای دلجویی از دیر شدن مطالبات شما، تمام بازیکنان و کادرفنی را در 4 سهم و شمای کاپیتان ما را در یک سهم به حساب آورد. نگران چه بودی؟

بله آقا کریم! از پرسپولیس یک نام بیشتر نمانده، اما همین نام کافی بود تا خیلی ها به ویلاهای اشرافی و «بی ام و» ها و «مرسدس» ها و… رسیدید. از پرسپولیس همین نام مانده اما همین نام آنقدر ارزش و اعتبار دارد که تمام سرمایه داران فوتبال شناس این مملکت در این فصل برایش دندان تیز کرده اند تا به سهامش برسند و بعد از آن به تجارت های میلیاردی، یا حداقل به عضویت هیئت مدیره اش برسند و پس از آن معروفیت و شرکت در انتخابات مجلس و …

نه آقا کریم! نباید خیلی چیزها را زیر پا می گذاشتی و جلوی کس و ناکس وجهه این نام بزرگ را خرد می کردی. تا بزک به دست مجری یی بدهی که به مدیر تیمت بگوید راستی باشگاه شما دفتر دارد؟!

آقا کریم در این نام کوچک و در عین حال بزرگ آن چنان بیابان برهوت شده که کاپیتان 36 ساله اش بدون هیچ رقیبی تنها متعصب تیمش معرفی می شود. از نبش قبر خوشمان نمی آید و دوست نداریم مسابقه جام حذفی 86 مقابل سپاهان را به یاد بیاوریم و چه کسانی همراه ابراهیم اسدی و غیره و غیره در زمین راه رفتند تا با 4 گل مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی تحقیر شویم و اخوی همین رئیس فعلی عطای کار را به لقایش ببخشد.
یا در آخرین مسابقات فصل گذشته وقتی زمین و زمان دست به دست هم می داد تا یک شکست با یک تساوی اتفاقی عوض شود، چه کسانی در رختکن می گفتند اگر این بازی را می باختیم کار مدیرعامل تمام بود.

آقا کریم اینجا پرسپولیس است، پرسپولیسی که فقط یک نام است اما در همان تشکیلات درهم و برهمی هم که دارد هیچ چیز سر جایش نیست. مدیرعامل در فصل نقل و انتقالات و آماده سازی رئیس بالادست خود و بودجه و هزینه و.. خود را نمی داند ، عضو هیئت مدیره اش با همکاری مالک باشگاه رقیب درپی بازیکن آوردن به تیم در آخرین ثانیه های نقل و انتقالات می شود، آن یکی عضو مفقود هیئت مدیره مشغول تحصیل دوره فوق لیسانس است، و این یکی باقی مانده هم تمام هم و غم خود را برای انجام مصاحبه های “اسم سر زبان بینداز” به کار گرفته است، و در نهایت کاپیتانش در برنامه تلویزیونی دنبال مطالباتش است.

آقا کریم تغییرات به زودی در راه است. جناب آقای فرخزادی گفته که انشاالله مدیرعامل نشود!(واقعا چرا؟!) اما ما می گوییم انشالله اعضای جدید فردی را روی کار بیاورند که حساب های هم بازیان شما را لبریز کند تا در برابر تیمهای یکی دو میلیاردی شهرستانی انگیزه برای دویدن داشته باشند و وقتی به برنامه جدیدی دعوت شدند این بار گزینه هیچ کدام را انتخاب کنند و مجری هم از تشکیلات عریض و طویل و ساختارهایی که مدیر جدید توانسته با میانگین عمر مدیریتی 6 ماه برای شما و عشق ما ایجاد کرده تعریف و تمجید کند.

آقا کریم اینجا پرسپولیس است! یک نام! در این نام کوچک و بزرگ همه چیزش بهم می آید. الا خارجی ها، امثال قطبی که تا چندین ماه هاج و واج به رفتار ما نگاه می کرد و چیزی متوجه نمی شد ، یا امثال کرانچار که به اولین تا آخرین سوال حاشیه ای اولین برنامه چالشی که به آن دعوت شده بود، با کمال متانت و از دید فنی پاسخ گفت و مدیر کنار دستش را رئیس خطاب می کرد ، شاید او هم نگران صندلش اش باشد اما نه آنقدر که ارزشش را داشته باشد که جلوی این همه چشم نامحرم به این راحتی بخواهد بگوید گزینه سه!
انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)