پرسپولیس نیوز : عضو سازمان لیگ برتر فوتبال در مورد حضور خلعتبری در دربی گفت: اگر ITC برسد خلعتبری مشکلی برای حضور در دیدار روز جمعه ندارد.

آلبرت گریگوریان در خصوص ابهاماتی که بعد از ثبت قرارداد محمدرضا خلعتبری به وجود آمده عنوان کرد: با توجه به مکاتبات فدراسیون فوتبال و مسئولان باشگاه پرسپولیس با اماراتی‌ها، اعلام شد انتقال خلعتبری به پرسپولیس با تایید مسئولان باشگاه عجمان امارات انجام شده و پس از این مسئله این قرارداد در هیئت فوتبال استان تهران و سازمان لیگ به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: هر زمانی که ITC صادر شود، خلعتبری مشکلی برای همراهی پرسپولیس در دربی ندارد، حتی اگر ITC او روز بازی صادر شود. بر اساس قوانین جدید لیست اسامی و مشخصات تیم‌ها باید به تایید هیئت فوتبال برسد.

عضو سازمان لیگ برتر با اعلام این مسئله که انتقال خلعتبری به صورت کاملا قانونی انجام شده، تاکید کرد: مدارک باشگاه عجمان امارات در مورد اینکه قرارداد خلعتبری در زمان قانونی فسخ شده به دست ما رسیده و پس از تایید در هیئت فوتبال و سازمان لیگ به ثبت رسید، شب گذشته قرارداد خلعتبری با پرسپولیس در سازمان لیگ هم ثبت شد .هر زمانی که ITC خلعتبری برسد کارت بازی او را صادر می‌کنیم.

گریگوریان گفت: طبق قانون جدید هر زمانی که بازیکنی با تیمی قرارداد ببندد می‌‌تواند پس از ثبت برای آن تیم به میدان برود. این قانونی است که تمام تیم‌ها از آن سود بردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)