رفتار یک هوادار، ممکن است علاوه بر تیم استقلال ابعاد دیگری را نیز در بر بگیرد.

پس از پایان دیدار آلومینیوم و استقلال در شهر اراک، یک هوادار وارد زمین شد و باعث محرومیت حسین حسینی کاپیتان استقلال شد.

علاوه بر این، سردادن شعار و فحاشی علیه ماموران انتظامی نیز جنبه دیگر این ماجرا بود و ممکن است گریبانگیر تیم آلومینیوم نیز بشود.

بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد، صحبت‌هایی پیرامون ممنوعیت حضور تماشاگران اراکی در بازی خانگی این تیم مقابل پرسپولیس مطرح شده است.

محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ضمن اعلام این خبر اعلام کرد به دلیل اتفاقات و حواشی پایان بازی با استقلال چنین صحبتی مطرح شده و ممکن است این تیم در بازی با قرمزهای تهران از حضور تماشاگر محروم شود.

درهمین راستا قرار است در هفته جاری جلساتی پیرامون این موضوع برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، روز جمعه 7 اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی اراک (ره) برگزار می‌شود.

مدیرعامل آلومینیوم اراک درمورد مساله میزبانی این تیم در بازی حذفی با پرسپولیس، اظهار داشت: حواشی بازی با استقلال بعد از اینکه تماشاگران ما رفته بودند و همچنین دامن زدن به آن‌ها توسط افراد، زمینه ساز اتفاقاتی شد که نمی‌دانم اجازه می‌دهند مقابل پرسپولیس تماشاگر داشته باشیم یا نه؟

وی افزود: قرار است جلساتی در این مورد برگزار شود. ما خط قرمزهایی داریم که باید رعایت شوند و احترام گذاشت. از گلر ملی پوشی که می‌داند ما در ایران زندگی می‌کنیم، تعجب می‌کنم. شرایط طوریست که باید همه کمک کنیم تا مردم بتوانند از فوتبال لذت ببرند. همه ما تلاش می‌کنیم مردم از فوتبال لذت ببرند اما بعضی اوقات حرکاتی انجام می‌شود که باعث می‌شود این لذت از مردم گرفته شود.

رجائیان درمورد اینکه آیا صحبتی درمورد ممنوعیت حضور تماشاگران در این بازی مطرح شده، گفت: بله، به این سمت و سو می‌رود. هنوز نمی‌دانیم این بازی با تماشاگر است یا بدون تماشاگر، قرار است جلساتی در فدراسیون و حتی سطح وزارت کشور برگزار و تصمیم گیری شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)