خبرگزاری فارس: آلونسو: باید صبور باشیم تا به گل برسیم

هافبک رئال‌مادرید معتقد است که هم‌تیمی‌هایش در بازی امشب مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا باید برای رسیدن به گل صبور باشند.

ژابی آلونسو پیش از بازی امشب تیمش مقابل شیاطین سرخ در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از شانس‌های رئال مادرید برای حذف منچستریونایتد با توجه به پیروزی‌های اخیر تیمش مقابل بارسا گفت: رقابت متفاوتی است. از یک هفته پیش و پس از پیروزی‌ مقابل بارسلونا بود که همه ما را بخت صعود به دور بعد دانستند. بازی خوبی خواهد بود و تیم برنده هنوز مشخص نشده است.

وی ادامه داد: 5 سالی که در لیورپول گذراندم باعث می‌شود این بازی به دلیل رقابتی که همیشه با منچستر داشتیم، یک بازی استثنایی برای من باشد.

هافبک رئال مادرید خاطرنشان کرد: مطمئنم که از رونالدو استقبال بسیار گرمی خواهد شد اما تأثیری بر کار او نخواهد داشت. اگر رونالدو در بهترین وضعیتش باشد، شانس بیشتری برای پیروزی داریم اما این فقط مختص رونالدو نیست. اگر به خوبی دفاع نکنیم ممکن است بازنده مسابقه باشیم.

وی اضافه کرد: باید صبور باشیم تا به گل برسیم زیرا منچستریونایتد عقب‌تر خواهد نشست. هر تیمی که صعود کند یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود اما تیم‌های قدرتمند دیگری هم هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)