مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های استقلالی‌ها گفت: من در مورد تیم‌های دیگر نظر نمی‌دهم و فقط درباره تیم خودمان صحبت می‌کنم.

عیسی آل‌کثیر پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: بازی خیلی سختی بود. ملوان به لحاظ ساختار تیمی خیلی خوب بود و ما یکی از سخت‌ترین بازی‌های‌مان را انجام دادیم. این گل حاصل تلاش همه بچه‌ها بود. خدا را شکر توانستم‌ گلزنی کنم تا تیم ۳ امتیاز را بگیرد.

وی درباره اینکه اکثر بازیکنان درباره موضوع قراردادها و دریافت آپشن‌ها صحبت می‌کنند، عنوان کرد: بچه‌ها از پرداختی‌ها ناراضی هستند و هنوز پول سال گذشته تسویه نشده است و امسال هم 40 درصد گرفتیم. بازیکنان همه زندگی دارند و خیلی از آنها متأهل هستند و شرایط سخت است. امیدوارم این مشکل حل شود. وظیفه ماست که در حیطه خودمان کار کنیم و مدیران باشگاه هم هر چه زودتر مشکلات را حل کنند.

وی افزود: وظیفه داریم در حیطه خودمان کار کنیم و این کار را هم به بهترین شکل انجام می‌دهیم‌. امیدوارم باشگاه هم پیگیر باشد و هرچه سریع‌تر این مشکلات را حل کند. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، دست کم الان باید ۷۰ درصد دریافتی داشته باشد. از لحاظ مالی شرایط خوبی نداریم و هر روز با اسنپ می‌روم و می‌آیم. سایر بچه‌ها هم چنین شرایطی دارند. تیم رو به جلو می‌رود و باید حق بازیکنان را بدهیم. این کار طبیعی است. بچه‌ها متاهل هستند و شغل دومی هم ندارند.

وی اضافه کرد: تمام تمرکز بچه‌ها روی بازی‌ها است. بازیکن نمی‌تواند ذهن خود را درگیر شغل دیگری کند.

آل کثیر درخصوص محرومیت اوسمار از حضور در این بازی، توضیح داد: خودش در این مورد صحبت کرد اما نیازی نبود با او کارت قرمز بدهند. در کل مهم برد تیم بود که توانستیم آن را به دست آوریم.

آل‌کثیر درباره رقابت نزدیک با استقلال برای قهرمانی خاطرنشان کرد: ما یک امتیاز با استقلال اختلاف داریم و هفته به هفته سعی می‌کنیم بازی‌های‌مان را ببریم و باید هر روز تلاش کنیم و تا آخر فصل امیدواریم که قهرمان شویم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه استقلالی‌ها گفتند نمی‌گذارند قهرمان شوند، تصریح کرد: من در مورد تیم‌های دیگر نظر نمی‌دهم و فقط درباره تیم خودمان صحبت می‌کنم.

مهاجم پرسپولیس درمورد اینکه انتظارات از او خیلی بالا است، تصریح کرد: تیم برنده شده و این موضوع مهم است. این حرف هم صحبت شما است و صحبت مربی تیم نیست.

آل کثیر درخصوص اینکه آیا پرسپولیس مانند سال گذشته می‌تواند دبل کند، تاکید کرد: راه خود را ادامه می‌دهیم و از آینده خبر نداریم. هر اتفاقی بیفتد دست آن بالایی است. وظیفه داریم تلاش خود را به کار بگیریم.

وی درپاسخ به این سوال که آیا از باشگاه سپاهان طلب دارد، گفت: طلبی ندارم.

مهاجم پرسپولیس درمورد اینکه با توجه به از دست دادن نبیل باهویی و شهاب زاهدی، تصور نمی‌کند این تیم نیاز به جذب مهاجم دارد، عنوان کرد: این نظر شما است. شما تشخیص بدهید. مربی باید نظر بدهد. نمی‌دانم این سوال‌ها از عمد است یا خیر اما پرسپولیس مهاجمانی مثل وحید امیری، امید عالیشاه، عیسی آل ‌کثیر، ابوالفضل بابایی…. دارد.

آل کثیر درواکنش به این موضوع که باید مالکیت مشترک سرخابی‌ها تا ۵ اردیبهشت رفع شود، توضیح داد: از این مسائل اطلاعی ندارم. سعی دارم زیاد پیگیر چنین مسئله‌ای نباشم تا تمرکز خود را از دست ندهم. تمرکز من روی دیدارهای دیگر مثل بازی بعدی با صنعت نفت است. این مسائل به مدیریت بازمی‌گردد.

وی درمورد مصدومیت خود با یک شادی گل خطرناک، گفت: مقداری سرگیجه گرفتم. مشکل خاصی نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)