مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از روند استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی VAR در فوتبال ایران انتقاد کرد.

عیسی آل‌کثیر پس از برتری 2 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس برابر فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر گفت: بازی سختی داشتیم. طبق آنالیز از فولاد و شناخت از یحیی گل‌محمدی می‌دانستیم بازی سختی خواهیم داشت. البته به اسم تیم میزبان، در شهر قزوین بازی کردیم. امیدوارم هر چه زودتر بحث میزبانی و میهمانی حل شود. در همه جای دنیا میزبانی مسئله‌ای پیش پا افتاده است. ما میزبان هستیم، ولی نمی‌توانیم در شهر خودمان بازی کنیم! درست است که هواداران اینجا هم حضور داشتند، اما جمعیت در ورزشگاه آزادی بیشتر است.

وی در مورد پاس گلش به وحید امیری تصریح کرد: خدا را شکر نتیجه زحمات‌مان را گرفتیم. دو سه ماه است که سخت کار می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره جر و بحثش با پیام حیدری داور مسابقه پس از دریافت کارت زرد خاطر نشان کرد: او سر من فریاد زد و من هم فریاد زدم. ضربان قلب در بازی بالاست. ما با هم دوست هستیم.

آل‌کثیر راجع به برخورد گرمش با یحیی گل‌محمدی هم تصریح کرد: ایشان واقعاً استاد من است. آمدنم به پرسپولیس را مدیون گل‌محمدی هستم و لطفش را فراموش نمی‌کنم.

وی با انتقاد از روند استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران گفت: در صحنه‌ای علی نعمتی دستم را کشید. به من بگویید نقش VAR چه چیزی است؟ در این بازی یک صحنه باید به VAR می‌رفت. صحنه‌ای هم در بازی با تراکتور تبریز اتفاق افتاد و توپ قشنگ به دست مهدی ترابی خورد، ولی خبری از VAR نبود. امیدوارم وقتی خبر از VAR می‌شود در همه صحنه‌ها بررسی کنند و حق تیمی ضایع نشود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد اعلام لیست تیم ملی فوتبال برای بازی‌های انتخابی جام جهانی اظهار داشت: هنوز لیست را ندیده‌ام!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)