سرمربی میلان پس از توقف برابر جنوا اعلام کرد سیلویو برلوسکونی از عملکرد این تیم برابر جنوا راضی بوده است.

میلان در هفته سیزدهم رقابت‌های سری ‌A ایتالیا برابر جنوا در خانه به تساوی یک بر یک رسید تا در رده یازدهم جدول رده‌بندی باقی بماند.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی میلان پس از توقف تیمش برابر جنوا در لیگ ایتالیا گفت:‌ همه باید با هم تلاش کنیم تا میلان از این وضعیت بحرانی خارج شود. چیزی که با صراحت می‌توانم بگویم این است که بازیکنانم در همه بازی‌ها با تمام توان خود بازی می‌کنند. پس از مسابقه با برلوسکونی صحبت کردم و او از عملکرد تیم راضی بود. نمی‌خواهم درباره آینده‌ام در میلان صحبت کنم زیرا این موضوع خسته کننده شده است. فکر می‌کنم تا اینجا در این تیم عملکرد خوبی داشتم. هر چند در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم. باید هر چه‌زودتر به روند پیروزی برگردیم.

سرمربی میلان در ادامه گفت: برابر جنوا هر کاری را که باید برای پیروزی انجام می‌دادیم، انجام دادیم اما در نهایت یک‌ بار دیگر متوقف شدیم و 2 امتیاز را از دست دادیم. جنوا یک‌ بار در طول 90 دقیقه به سمت دروازه ما شوت زد که این ضربه وارد دروازه ما شد.

آلگری در ادامه درباره عملکرد بالوتلی گفت: بالوتلی پس از پنالتی که از دست داد روحیه خود را از دست داد و این طبیعی بود. جنوا پس از اینکه به گل رسید با 10 بازیکن به دفاع مطلق روی‌آورد و این باعث شد که گل زده به این تیم سخت شود.

هوادارن میلان پس از توقف برابر جنوا بازیکنان و کادر فنی میلان را "هو " کردند و مانع از خروج آنها از ورزشگاه شدند.

ماسیمیلیانو آلگری در پایان گفت:‌ هواداران میلان باید بدانند که ما تماش تلاش خودمان را خواهیم کرد تا از این بحران خارج شویم. ما در این دیدار فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم.

میلان این هفته در لیگ قهرمانان اروپا در خانه سلتیک به دیدار این تیم می‌رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)