پرسپولیس نیوز : بازیکن فصل گذشته تیم نفت تهران گفت: من بازیکنی هستم که در جام جهانی حضور داشتم و طبق عرف جهانی قیمتم بالاتر از سایر بازیکنان عادی خواهد بود.

احمد آل‌نعمه در خصوص جلسه‌اش با مسئولان باشگاه نفت تهران برای حضور در این تیم گفت: دیروز با مسئولان باشگاه نفت جلسه برگزار کردم و هم من و هم آنها پیشنهادهایمان را به یکدیگر ارائه دادیم و باید ببینم چه پیش خواهد آمد.

وی ادامه داد: پیشنهادهایی که ارائه کرده‌ایم پیشنهادهای مالی بوده و باید بگویم که من با شرایط آنها موافقت نکردم و پیشنهاد نهایی را من دادم تا آنها در این باره تصمیم‌گیری کنند و فکر می‌کنم تا 24 ساعت آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2014 برزیل در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که بازیکنان ایرانی حاضر در جام جهانی پیشنهادهای میلیاردی به تیم‌ها دادند؟ اظهار داشت: من بازیکن متوقعی نیستم و محدودیت‌های باشگاه نفت را می‌دانم و متوجه هستم که پول‌های آنچنانی به بازیکنانشان نمی‌دهند اما من بازیکنی هستم که به جام جهانی رفتم و حتما برای حضور در این بازی‌ها زحمت کشیدم که به این مسابقات رفتم و طبیعتا شرایطم با سایر بازیکنان فرق می‌کند و این یک عرف در فوتبال جهان است که بازیکن حاضر در جام جهانی پول بیشتری نسبت به سایر بازیکنان می‌گیرد.

آل‌نعمه در این مورد که اگر با مسئولان باشگاه نفت تهران به توافق نرسد او را با پیراهن چه تیمی خواهیم دید اظهار داشت: از باشگاه استقلال که کسی با من تماس نگرفت و فکر می‌کنم سید جلال حسینی هم در پرسپولیس می‌ماند. در حال حاضر فولاد خوزستان و تراکتورسازی تیم‌هایی هستند که خواهان حضورم در مجموعه‌شان هستند و نهایتا تا 24 ساعت آینده تکلیف من و تیم آینده‌ام مشخص خواهد شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)