پرسپولیس نیوز :  دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران، گفت: علیرضا بیرانوند و وحید امیری خط قرمز باشگاه نفت هستند و به هیچ عنوان فروشی نیستند.

 از روز گذشته شایعات مختلفی در خصوص حضور علیرضا بیرانوند و وحید امیری در پرسپولیس مطرح شد، اما صبح امروز مسئولان باشگاه نفت مخالفت خود را با انتقال این دو بازیکن اعلام کردند.
پس از بازداشت سوشا مکانی شایعه حضور بیرانوند در پرسپولیس بار دیگر قوت گرفت و حتی شنیده حاکی از آن بود که مسئولان باشگاه پرسپولیس توانسته اند با مسئولان نفت به توافق برسند.
دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران در رابطه با مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب دو بازیکن این تیم فوتبال نفت، گفت: تا این لحظه باشگاه پرسپولیس هیچ درخواستی برای جذب علیرضا بیرانوند و وحید امیری نداده است و مطمئن باشید اگر این اتفاق رخ دهد از طریق رسانه ها مردم را مطلع خواهیم کرد.
حسین آل اسحاق ادامه داد: بیرانوند و امیری خط قرمز باشگاه نفت هستند و به هیچ عنوان آنها را به هیچ باشگاهی نخواهیم فروخت.
دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت با رد شایعات اخیر مبنی بر تصمیم مسئولان باشگاه نفت برای فروش برخی بازیکنان صاحب نامش برای حل مشکلات مالی، گفت: این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد و ما به تمام بازیکنانی که کادرفنی بخواهد نیاز داریم.
وی در رابطه با وضعیت پیام صادقیان اظهار کرد: در حال مذاکره با این بازیکن هستیم و هنوز هیچ چیز مشخص نیست. احتمال ماندن صادقیان در تیم نفت وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)