مشاور حقوقی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت:نمی توان حق السهم درآمد تبلیغاتی سایر باشگاه ها را به یک باشگاه اختصاص داد و پرداخت کرد.

حسین آل اسحاق، مشاور امور حقوقی سازمان لیگ در خصوص اظهارات  جناب آقای درویش مدیرعامل محترم شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: سازمان لیگ فوتبال براساس قوانین و مقررات مسئول برگزاری  و مدیریت مسابقات فوتبال بوده وضمن رعایت شفافیت  و انضباط در عملکرد خود بویژه عملکرد مالی  و برنامه ریزی و کنترل درآمدهای مربوط به فوتبال که متعلق به همه باشگاهها می باشد ، از هرگونه رفتار تبعیض آمیز بین باشگاهها پرهیز می نماید.

باشگاه هاز در تعامل با سازمان لیگ به نحوه تخصیص درآمدها اشراف کامل دارند و در رفت و آمدهای مدیریتی، عدم اطلاع برخی مدیران عامل محترم باشگاه ها از روش توزیع درآمدها، دلیل بر نفی عملکرد صحیح مالی سازمان لیگ نیست. سازمان لیگ چه به صورت کتبی و چه به صورت شفاهی – بارها- از مدیران مالی باشگاه محترم پرسپولیس دعوت به عمل آورده اند تا نسبت رفع ابهامات احتمالی و کسب اطلاعات لازم، در واحد مالی سازمان لیگ حاضر و طبق مستندات با مدیر محترم مالی سازمان لیگ جلسات رسیدگی را برگزار کنند. با این حال به نظر می رسد این امر در اولویت امور جاری آن باشگاه نبوده و از حضور در جلسات امتناع نموده اند. این در حالی است که مسئولین و یا نمایندگان مالی باشگاه ها جهت حل و فصل مسائل مالی و شفاف سازی حساب های فی مابین با مدیر مالی این سازمان جلسات متعددی داشته اند.

در پایان آل اسحاق عنوان داشت: سازمان لیگ فوتبال ایران به منظور انسجام بیشتر باشگاه ها و تنویر افکار عمومی جامعه از مسئولین مالی باشگاه پرسپولیس دعوت به عمل می آورد تا در جلسه مشترک مالی با سازمان لیگ حاضر شوند و به اطلاعات حساب های فی مابین را دریافت نمایند تا در اسرع وقت نسب به دریافت و یا پرداخت هر گونه درآمد و یا بدهی موجود اقدام نمایند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)