از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد که عیسی آل کثیر با گذشته خود تفاوت بسیاری کرده و کاملا تابع و مطیع کادرپزشکی این تیم است.

این مهاجم خوزستانی که در بازی سال گذشته با تیم پدیده دچار مصدومیت شدیدی شد پس از معاینه‌های فراوان تشخیص داده شد که دچار پارگی رباط شده اما پس از چند روز فیلمی از تمرینات او در دزفول منتشر شد و جالب این که مربی بدنساز شخصی او تاکید داشت که رباط عیسی پاره نشده است.

آل کثیر که مدتها از زمان آسیب دیدگی‌اش می‌گذشت همچنان راضی به جراحی نبود و اعتقاد داشت رباط صلیبی‌اش پاره نشده است، آن هم در حالی که پزشکان عقیده دیگری داشتند.

آل کثیر که سرانجام اردیبهشت ماه راضی به جراحی شد با وجود این که قرارداد ندارد دوباره به تمرینات پرسپولیس برگشته و قصد دارد به عنوان بازیکنی مسئولیت پذیر و مطیع زیر نظر کادرفنی و پزشکی تمرین و هر چه زودتر آماده بازی شود.

گفته می شود وی چهار تا پنج هفته دیگر آماده بازی خواهد شد و از این رو قرار است قراردادی یک ساله با پرسپولیس امضا کند و به ترکیب تیم برگردد.

لیست بازیکنان آزاد پرسپولیس جای خالی دارد و آل کثیر با توجه به اینکه قراردادی نداشته به عنوان بازیکن آزاد می تواند با پرسپولیس قرارداد امضا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)