عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در باشگاه گفت: قراردادم را تمدید کردم و مدت آن یک سال است.

آل کثیر در جمع خبرنگاران افزود: مدت قراردادم یک سال است و انشاءالله که بتوانیم یک سال خوب دیگر را کنار هم رقم بزنیم اتفاقات خوب هم برای من هم برای هواداران بیفتد.

وی درباره سخت تر بودن فصل آینده گفت: همه فصل ها سخت است و امسال هم تمام تلاشمان را می کنیم اتفاقات خوب را برای باشگاه رقم بزنیم.

آل کثیر درباره جدایی برخی بازیکنان و و تغییر سرمربی پرسپولیس گفت: به هر حال مربی جدید که بیاید ایده های جدید خودش را دارد و ما هم چاره ای نداریم جز این که با این تفکرات خودمان را تطبیق دهیم. ما بازیکن حرفه ای هستیم و کارمان همین است. من هنوز صحبتی با آقای گاریدو نداشتم.

وی درباره اینکه آقای گل نیم فصل دوم بود و چقدر امیدوار است آقای گل فصل بعد هم بشود گفت: گل هایی که می زنیم حاصل تلاش همه بازیکنان است و کار انفرادی نیست و خدا را شکر می کنم که توانستم مفید باشم. سال جدید هم تمام تلاشم را می کنم و انشاءالله که بتوانیم اتفاقات خوب را رقم بزنیم.

مهاجم پرسپولیس درباره نگرانی شدید هواداران پرسپولیس گفت: شاید باورتان نشود ولی از اتفاقات دیگر اطلاع ندارم و اطلاعات من درباره خودم است که آمدم و قرارداد بستم و این اتفاقات اوایل در همه باشگاه ها هست و امیدوارم بازیکنان مدنظر جذب شوند و بتوانیم تیم خوبی ببندیم چون سال سخت تری نسبت به پارسال است و در لیگ نخبگان هستیم و در هر پست نیاز به دو بازیکن تاپ داریم و چنین بازیکنانی را برای هر پست جذب کنیم و آرزوهای هواداران را در زمین پیاده کنیم.

وی درباره این که امیدوار است به تیم ملی دعوت شود گفت: من امسال انتظار داشتم دعوت شوم و با توجه به عملکردی که داشتم و یک مهاجم تنها وظیفه اش گلزنی است و من هم تیمم قهرمان شد و نمی دانم چرا دعوت نشدم و به هر حال این نظر سرمربی بود. امیدوارم بودم جزو لیست تیم ملی باشم.

آل کثیر درباره تنهایی اش در سالهای گذشته و محرومیتی که پشت سر گذاشت گفت: از لحاظ ذهنی برخی بازیکنان می توانند خودشان را جمع کنند و برای بعضی بازیکنان سخت است ولی خدا به من کمک می کنم بتوانم اتفاقات خوب را برای خودم و باشگاه رقم بزنم و امیدوارم امسال هم این روند تکرار شود.

وی درباره انگیزه مضاعف بازیکنان برای لیگ نخبگان گفت: برای تمام بازیکنان این مسابقات انگیزه مضاعف است و فراتر از لیگ خودمان دیده می شویم و کلکسیونی است که از بیرون دیده می شود و قطعا انگیزه ما را دو برابر می کند.

وی در پایان درباره اینکه به هواداران چه قولی می دهد گفت: اینکه تلاش کنیم و بعد از هر تلاشی هم قطعا اتفاقات خوب می افتد و این تلاش را در کنار هم تیمی ها، کادرفنی و باشگاه برای هواداران خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)