با وجود این که مجوز حضور هواداران در ورزشگاه صادر نشده اما تعدای از دوستداران پرسپولیس مقابل در ورزشگاه دیدار این تیم برابر پیکان تجمع کرده‌اند.

حدود دو ساعت پیش از آغاز دیدار پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس، حدود ۲۰۰ هوادار پرسپولیس مقابل در ورزشگاه تجمع کردند و اقدام به تشویق پرسپولیس کردند.

از ساعت‌ها پیش از آغاز بازی، مسوولان برگزاری مسابقه در حال ساخت سکوی قهرمانی بودند.

اتوبوس تیم فوتبال پیکان کمی زودتر از پرسپولیس به ورزشگاه رسید و بازیکنان بلافاصله به رختکن رفتند تا خود را برای بازی آماده کنند.

اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس به محض رسیدن به مقابل در ورزشگاه شهدای شهر قدس، مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

با وجود این که بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود اما تعداد زیادی فروشنده پرچم در بیرون ورزشگاه مستقر شده‌اند.

* با توجه به مشخص شدن سرنوشت تیم قهرمان در این مسابقه مسئولان سازمان لیگ در فاصله ساعاتی مانده تا شروع بازی مشغول چینش سکوی قهرمانی و تدارک مراسمی هستند که قرار است به مناسبت جشن عید سعید غدیر در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شود.

* خیابان منتهی به ورزشگاه شهدا به دلیل حضور هواداران پرسپولیس در این محل با ترافیک عجیبی مواجه شده.

* زمان ورود اتوس تیم پرسپولیس به این خیابان هواداران به شدت یحیی گل محمدی و شاگردانش را تشویق کردند و وقتی اتوبوس زرد پیکان قصد ورود به ورزشگاه را داشت از سوی این طرفداران هو شد.

* تعداد زیادی از ماموران انتظامی برای کنترل محوطه اطراف ورزشگاه در مقابل آن حضور یافته و داربست‌هایی در این محل نصب شده بود.

* یک کودک استقلالی که همراه برادر خود به مقابل ورزشگاه شهدا آمده بود پرچم مربوط به این تیم را باز کرده و به تشویق آبی پوشان مشغول شده بود.

* در میان طرفداران تعدادی خانم هم حضور داشتند.

* کانون هواداران پرسپولیس از طرف باشگاه پرسپولیس پرچم بزرگی پشت دروازه ضلع جنوبی ورزشگاه نصب شده و یک طرح موزائیکی به مضمون یا علی به چشم می‌خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)